20/02/2001 Esports
Ramona Escribano i Olga Pagès han estat protagonistes el passat cap de setmana participant amb èxit en diferents competicions estatals d´atletisme.
La calongina Ramona Escribano va ser a València per prendre part en el campionat d´Espanya de veteranes de més de 50 anys en pista Indoor. La corredora de l´Associació Atlètica Palamós va fer un paper brillant en la prova de 3000 metres llisos i va finalitzar a la tercera posició.
Per la seva banda Olga Pagès va ser a Salamanca per participar en el campionat estatal de clubs. El Girona Costa Brava, l´equip en el que corre l´Olga va acabar en una meritòria vintena posició.
Totes les notícies:
15/06/2026 - Serveis La Fira de la Gamba de Palamós ven 50.000 tiquets i bat el seu rècord
L'onzena edició de la Fira de la Gamba de Palamós ha batut aquest dissabte el rècord de tiquets...
15/06/2026 - Obres i Urbanisme Palamós planifica amb l'ACM la renovació de l'enllumenat públic
L'Ajuntament de Palamós s'acull a l'Acord marc de serveis i subministrament de la Central de...
15/06/2026 - Obres i Urbanisme L'Ajuntament convoca les subvencions per rehabilitar façanes
L'Ajuntament de Palamós ha obert el termini perquè la ciutadania demani les ajudes per a la...
15/06/2026 - Cultura L'Ateneu dinamitza la Festa Major amb la primera Fira de Barraques, Sound System a la platja i la baixada de carretons
L'Ateneu de Palamós i Sant Joan organitza diverses activitats aquest cap de setmana vinent, en la...
15/06/2026 - Cultura Club de lectura 'Llegir el teatre' a la Biblioteca, amb 'El Nom'
El club de lectura 'Llegir el teatre', de la Biblioteca Municipal de Palamós, comentarà avui...