06/02/2001 Cultura
El Museu de la Pesca prepara per aquest Sant Jordi un concurs de dibuix, amb l'objectiu d'acostar el món del mar als joves estudiants de tota la costa de Girona.
El tema triat és "els punts de llibres", i els estudiants del litoral gironí que vulguin participar-hi poden enviar dibuixos amb temes marítims i pesquers en un format de 8 per 21 centímetres. Hi ha temps fins al 16 de març.
Els guanyadors tindran com a premi un viatge amb el vaixell de vela llatina Rafael, i un obsequi.Aquesta és la primera edició del concurs de dibuix, adreçat a tots els escolars del litoral de Girona. Els interessats hauran de presentar dibuixos de termes marítims i pesquers, en un format molt concret de paper: 8 per 21 centímetres. S'han d'enviar abans del 16 de març al Museu de la Pesca de Palamós. En un costat del dibuix han de constar-hi totes les dades personals, l'escola i la categoria on participen. Se n'han posat quatre, la A per a nens i nenes de sis a vuit anys, la B per a infants de nou a dotze, la C per a joves de tretze a divuit, i la D per a alumnes d'educació especial.
Tots els guanyadors rebran com a regal una volta amb el vaixell de vela llatina El Rafael, i un obsequi.
Els millors treballs seran exposats en els actes que es programin durant la festivitat de Sant Jordi. El 22 d'abril es donaran els premis, dins del marc de la Quarta Mostra de la Destresa Marinera, organitzada pel Museu de la Pesca. L'Àrea de Cultura editarà els punts de llibre guanyadors amb un tiratge de 2000 exemplars per cadascuna de les categories.
Totes les notícies:
03/08/2026 - Societat L'hospital de Palamós millora la mitjana catalana en satisfacció dels usuaris
El de Palamós és un dels 3 hospitals gironins que ha superat la mitjana catalana en satisfacció...
03/08/2026 - Societat Ja han mort 16 persones a les platges catalanes i Protecció Civil crida a la prudència
Un total de 16 persones han mort ofegades a les platges catalanes des que va començar oficialment...
03/08/2026 - Medi Ambient Aquest juliol a Palamós ha estat 2'1 graus més calorós que el de l'any passat
Si pensàvem que el juliol del 2025 havia estat un mes molt calorós, que ho va ser, ens vam quedar...
03/08/2026 - Serveis La central de reserves de FECOTUR treballa amb 9 empreses de turisme actiu
Després del fre que van suposar l'estiu passat les obres del passeig del Mar de Palamós, el...
03/08/2026 - Cultura Palamós i l'Ametlla de Mar preparen els 10 anys d'agermanament
L'alcaldessa de Palamós, Maria Puig, i l'alcalde de l'Ametlla de Mar, Jordi Gaseni, s'han reunit a...