02/11/2026 Política - Carlos Ribas
Cristóbal Posadas va ser regidor de l'Ajuntament de Palamós i Sant Joan entre els anys 2019 i 2023.
Cristóbal Posadas serà el número 2 de la llista del Partit Popular al Congrés per Girona, en les eleccions generals que es faran el proper dia 29 de novembre. Posadas, que va ser l'alcaldable dels populars a les municipals al 2023 i regidor a l'Ajuntament de Palamós pel grup de Ciutadans, ocuparà la segona posició de la candidatura del PP al Congrés dels Diputats, que encapçala la secretària municipal de Llagostera i Matadepera, Diana Moya. Posadas ha avançat que no serà el candidat del partit per Palamós i Sant Joan a les municipals del maig vinent, però no descarta ser-ho en un altre municipi.
De moment, Cristóbal Posadas torna a l'escena política i ho fa amb el repte d'aconseguir representació per al Partit Popular a Girona després que els populars es quedessin a menys de 300 vots d'obtenir un escó el 2023. L'exregidor de l'Ajuntament de Palamós és segon en una llista que lidera Diana Moya, secretària municipal dels ajuntaments de Llagostera i Matadepera. Posadas ha explicat a Ràdio Palamós com afronta aquest repte.
Cristóbal Posadas va ser el cap de llista del Partit Popular a Palamós en les darreres eleccions municipals i es va quedar a les portes d'obtenir representació per pocs vots en un frec a frec amb VOX. Ha confirmat que no serà l'alcaldable a Palamós i Sant Joan el maig de l'any vinent però no descarta presentar-se en un altre localitat.
A banda de Posadas, hi ha més palamosins a les llistes de les generals del 29N. La regidora de l'Ajuntament, Yolanda Aguilar, serà la número 4 de la candidatura del PSC al Congrés per Girona, que torna a encapçalar el també palamosí Marc Lamuà. Raimon Trujillo serà el quart suplent a la llista gironina de JuntsxCat al Congrés. La regidora Blanca Suquet és la primera suplent de la llista de Junts al Congrés, mentre que Pilar Arxé i Ignasi Gubert figuren com a suplents de la candidatura al Senat. Pel que fa a la candidatura d'Alhora, Pere Perpinyà també serà suplent a la llista del Congrés.
Notícies relacionades:
19/10/2026 - Política Raimon Trujillo anirà de suplent a la llista gironina de JuntsxCat al Congrés
...
16/10/2026 - Política La regidora de Palamós i Sant Joan Yolanda Aguilar serà la número 4 de la llista del PSC al Congrés per Girona
...
16/03/2023 - Política El PP presenta Cristóbal Posadas com a candidat a l'alcaldia de Palamós
...