23/10/2026 Cultura - Jordi Rodríguez
La Coral El Progrés actua demà a les 7 de la tarda a La Gorga. (Foto: Ajuntament de Palamós i Sant Joan).
La Coral El Progrés encetarà demà dissabte un cap de setmana intens d'activitat coral a Palamós i Sant Joan. Ho farà amb el seu Concert de Tardor, al Teatre La Gorga i a les 7 de la tarda. Per a l'ocasió, la formació palamosina s'acompanyarà amb la reconeguda coral Veus Evohè, de Terrassa, dirigida per Lluís Vera.
Per la seva banda, sota la direcció de Joaquim Piqué, la Coral El Progrés oferirà un repertori basat en música de Lluís Llach. Ens ho expliquen el secretari i la presidenta de l'entitat, Jaume Puigdemont i Maria Roviralta, respectivament.
El preu de les entrades serà de 8 euros, 5 pels menors i jubilats. La recaptació és a benefici de la Fundació Oncolliga.
Les localitats pel Concert de Tardor de la Coral El Progrés les podeu obtenir a través del portal lagorga.cat.
Notícies relacionades: