14/09/2026 Societat - Jordi Rodríguez
Les sessions busquen que la població tingui una alimentació més sana i saludable. (Foto: Generada amb IA).
El Consell Comarcal del Baix Empordà organitza aquest mes de setembre un cicle de 5 píndoles formatives en línia, dins el projecte 'Revolució a la taula!'. Estan adreçades a famílies i, en general, a la comunitat educativa de la comarca, i el seu objectiu és abordar temes relacionats amb una alimentació sana i sostenible. L'activitat tindrà lloc entre el 22 i el 30 de setembre, sempre a partir de dos quarts de 6 de la tarda.
Aquestes 5 píndoles formatives en línia abordaran qüestions com l'organització de sopars familiars, la relació entre l'alimentació i disfuncions com la diabetis o el TDAH, les novetats del decret de menjador escolar, o la relació entre les emocions i el menjar. Són sessions en format breu i accessible, que aniran a càrrec de professionals especialitzats en cada àmbit.
Aquest recurs formatiu està obert a famílies, associacions de famílies d'alumnes, professionals educatius, i a totes les persones interessades en l’alimentació, la salut i el benestar. Les píndoles formatives són l’última de les 3 actuacions desenvolupades en el marc de 'Revolució a la taula!'. El projecte promou una alimentació saludable i sostenible i posa en valor el menjador escolar com a espai educatiu. Durant el darrer tram del curs 2025-26, el projecte va arribar a les escoles públiques del Baix Empordà amb 24 tallers pedagògics, en què van participar-hi més de 700 alumnes. La iniciativa també ha posat en marxa l’exposició ‘Menja, Actua, Impacta’ a la Capella del Carme de Palamós. La mostra es pot visitar de forma gratuïta fins el 12 d’octubre i ja ha rebut més d’un miler de visitants.
Us podeu inscriure a les sessions a través d'aquest enllaç.
Totes les notícies:
14/09/2026 - Obres i Urbanisme L'Ajuntament adjudica les obres d'un aparcament nou a Sant Joan
L'Ajuntament de Palamós ha adjudicat el projecte per condicionar uns terrenys del nucli de Sant...
14/09/2026 - Medi Ambient Publicat el calendari nou de la recollida de residus porta a porta comercial
L'Ajuntament de Palamós ja ha fet públic el calendari nou de recollida de residus porta a porta...
14/09/2026 - Serveis La Cambra de Palamós acompanya els processos d'emprenedoria empresarial
La Cambra de Comerç de Palamós ha posat en marxa aquest mes de setembre una línia nova de...
14/09/2026 - Societat El Consell Comarcal fa píndoles formatives en línia sobre alimentació
El Consell Comarcal del Baix Empordà organitza aquest mes de setembre un cicle de 5 píndoles...
14/09/2026 - Societat Les parròquies de Palamós obren les inscripcions per a la catequesi
Les parròquies de Palamós obren les inscripcions per a la catequesi 2026-2027. El tràmit es...
Notícies relacionades: