Les Braves fan el seu segon Bingo Musical per la Diada

10/09/2026 Cultura - Jordi Rodríguez


La primera edició del Bingo Musical Català va aplegar un munt de gent a la plaça de Catalunya. (Foto: Les Braves).

La primera edició del Bingo Musical Català va aplegar un munt de gent a la plaça de Catalunya. (Foto: Les Braves).

Per segon any consecutiu, la colla Les Braves celebrarà demà la Diada de l'Onze de Setembre a Palamós amb el Bingo Musical Català. La iniciativa es va encetar l'any passat i va ser tot un èxit, amb més de 400 cartons venuts. Per això han decidit repetir-la aquest 2026, novament amb escenari a la plaça de Catalunya, i amb la col·laboració del bar La Parrilla i de l'Ajuntament de Palamós.

Els premis d'aquest bingo musical estan relacionats amb la cultura i la identitat catalanes. Els temes que sonen són, lògicament, en llengua catalana i amb diferents nivells de dificultat. El preu dels cartons del segon Bingo Musical Català de Les Braves és de 12 euros. D'aquests, 2 euros tindran finalitat solidària i es destinaran a la recuperació de la zona afectada per l'incendi de les Gavarres, i a la prevenció dels focs. L'Anna Benaiges i la Judith Martínez, són membres d'aquesta colla.



Demà divendres, Diada Nacional de Catalunya, segona edició del Bingo Musical de Les Braves, a la plaça de Catalunya de Palamós. A partir de les 6 de la tarda.



Totes les notícies:

Fem servir cookies per a millorar els nostres serveis, cerques i informació mostrada. Si segueix navegant, considerem que n'accepta el seu ús. Aquest missatge no es tornarà a mostrar.

Més informació...