28/08/2026 Esports - Jordi Rodríguez
El president del Sant Antoni FC, David Prujà, va ser convidat del programa 'Ple al 15'.
Com a campió de lliga del seu grup de la Quarta Catalana, i amb l'ascens a Tercera a la butxaca, el Sant Antoni Club de Futbol s'ha guanyat el dret a participar en la Copa Catalunya. I demà dissabte mateix ja jugarà el partit de la primera ronda, a casa i amb la Unió Esportiva Llagostera com a rival.
El president del club, David Prujà, explica per què el Sant Antoni ha entrat en aquesta competició que organitza la Federació Catalana de Futbol.
Sant Antoni-Llagostera, demà dissabte al Camp Municipal de Sant Antoni. Copa Catalunya en joc, a partir de les 6 de la tarda.
Totes les notícies:
13/10/2026 - Societat L'Ajuntament de Palamós i Sant Joan comença avui un nou cicle de reunions veïnals de barri
L'Ajuntament de Palamós i Sant Joan enceta avui al barri d'Es Pla un cicle nou de reunions...
13/10/2026 - Serveis L'hostaleria veu en el canvi climàtic un obstacle més per trobar personal
La dificultat per trobar personal, especialment en la temporada alta d'estiu, s'ha convertit en els...
13/10/2026 - Serveis El cementiri de Palamós recuperarà 33 nínxols que estaven en desús
L'Ajuntament de Palamós i Sant Joan està a punt de completar un llarg procés administratiu per...
13/10/2026 - Política Carme Viñas tornarà a optar a l'alcaldia de Calonge i Sant Antoni, ara amb una fórmula nova
Carme Viñas, candidata a l'alcaldia de Calonge i Sant Antoni per Esquerra Republicana de Catalunya...
13/10/2026 - Cultura Comença un nou curs del Campus de la Experiència de la UIC a Calonge i Sant Antoni
Ja està en marxa el curs 2026-2027 del Campus de l'Experiència de la Universitat Internacional de...