19/08/2026 Societat - Jordi Rodríguez
Imatge d'arxiu de la botifarrada solidària d'Oncolliga. (Foto: Fundació Oncolliga Girona).
Oncolliga Palamós ja prepara la seva tradicional botifarrada solidària d'estiu destinada a recaptar fons per a les persones malaltes de càncer i les seves famílies. La data triada és el dimecres vinent, 26 d'agost. La botifarrada d'Oncolliga es farà com és tradicional a l'escenari fix del passeig del Mar. Un any més, aquesta activitat popular coincidirà amb la darrera audició de sardanes d'estiu que organitza l'Agrupació Sardanista Costa Brava.
La botifarrada començarà a les 8 del vespre, i els encarregats de cuinar-la són els membres de la Colla Gegantera de Palamós. A dos quarts de 10 engegaran les sardanes amb la cobla Contemporània i, a la mitja part, hi haurà un sorteig d'obsequis cedits per establiments del municipi, també a benefici d'Oncolliga. El preu dels tiquets és de 10 euros. Hortènsia Doporto, delegada de la Fundació Oncolliga a Palamós, explica que cal continuar organitzant aquests actes socials, perquè les necessitats en l'atenció als pacients de càncer són moltes.
L'any passat, la botifarrada d'Oncolliga Palamós va recaptar més de 3.300 euros a benefici dels programes d'atenció a les persones malaltes de càncer i a les seves famílies. Recordeu que els tiquets els podeu comprar anticipadament a la perruqueria Cebado, al carrer d'Enric Vincke, o trucant al 649 631 697.
Totes les notícies:
19/08/2026 - Serveis L'Ajuntament farà un estudi econòmic de viabilitat de la línia marítima amb les Illes Balears
L'Ajuntament de Palamós elaborarà un estudi econòmic per validar la viabilitat d'una línia...
19/08/2026 - Serveis Palamós participarà del 5 al 12 d'octubre en la quarta edició de 'La ComerÇiada'
El Foment Empresarial del Comerç i el Turisme de Palamós, FECOTUR, participarà en la quarta...
19/08/2026 - Societat Oncolliga Palamós ja ven tiquets per a la botifarrada popular al passeig
Oncolliga Palamós ja prepara la seva tradicional botifarrada solidària d'estiu destinada a...
19/08/2026 - Medi Ambient SOS Costa Brava i el CN Palamós organitzen una nedada per reivindicar un mar més segur
La plataforma d'entitats SOS Costa Brava i el Club Natació Palamós reivindicaran aquest diumenge...
19/08/2026 - Cultura Mariona Escoda actua avui al F'Estiu de Calonge i Sant Antoni
Després d'una pausa de 3 dies, el festival F'Estiu de Calonge i Sant Antoni reprendrà avui la...
Notícies relacionades: