29/06/2026 Esports - Jordi Rodríguez
L'atleta palamosí, Ferran Pau Fanés. (Foto: Ferran Pau Fanés).
L'atleta palamosí Ferran Pau Fanés, de l'Agrupació Atlètica Catalunya, és el nou subcampió de Catalunya de les proves de llançament de disc i de pes, en la categoria sub18. Ho ha aconseguit en el darrer campionat a l'aire lliure celebrat a les instal·lacions del GEiEG, a Girona. Els registres de Fanés han estat de 49'49 metres en el llançament de disc d'1'5 quilos, i de 14'23 metres en el llançament de pes de 5 quilos.
Dues medalles de plata al Campionat de Catalunya sub18, que també li donen accés a les finals del Campionat d'Espanya, que es faran aquest mes de juliol vinent a Castellò, i en què l'atleta palamosí participarà en les mateixes dues disciplines.
Totes les notícies:
29/06/2026 - Successos Els Mossos investiguen un cas de tocaments a noies menors en una casa de colònies de Palamós
Els Mossos d'Esquadra investiguen un cas de presumptes tocaments a dues adolescents que passaven...
29/06/2026 - Medi Ambient Compromís de les administracions per la depuradora nova
Com ja us explicàvem dies enrere, la depuradora d'aigües residuals de Mont-ras ja ha gairebé...
29/06/2026 - Cultura Joventut fa un balanç bo de les Barraques 2026
L'espai de Barraques de la platja Gran ha estat, un any més, un dels pols d'atracció dels actes...
29/06/2026 - Cultura Palamós recordarà la Guerra Civil i la repressió franquista amb una visita a les bateries del Molí de Vent
L'Ajuntament de Palamós vol aprofitar el Dia Nacional en Memòria de les Víctimes de la Guerra...
29/06/2026 - Successos Rescaten en estat crític una dona ofegada a la platja Gran
Els serveis d'emergència es van mobilitzar aquest dissabte a Palamós per atendre una dona que es...
Notícies relacionades: