19/06/2026 Cultura - Jordi Rodríguez
El 13 de juliol posarem en marxa la vuitena temporada del programa 'Ple al 15'.
La programació d'hivern de Ràdio Palamós, iniciada el 29 de setembre de l'any passat, arriba a la seva fi aquesta setmana. Els espais emesos al migdia, així com la tertúlia dels dijous a la tarda, es deixen d'emetre fins a la tardor. A partir de la setmana que ve us oferirem una programació pont que es mantindrà en antena fins al 29 de juny, data en què s’activarà la nova graella corresponent a la temporada d’estiu.
Pel que fa als programes informatius, a partir d'aquesta setmana vinent es deixen d'emetre les tres edicions habituals del noticiari de Ràdio Palamós. En el seu lloc hi haurà 6 butlletins informatius diaris, de dilluns a divendres. S'emetran a les 9, les 11 i la 1, al matí, i a les 3, les 5 i les 7, a la tarda. Aquests continguts informatius propis es combinaran amb els diferents butlletins horaris de La Xarxa, així com amb els seus informatius de l'edició matinal, de 7 a 9, i en la franja del migdia, de 2 a 3 de la tarda.
En l'apartat musical, les bandes locutades de radiofórmula d'entre setmana, s'amplien. La del matí, a càrrec de Yolanda Aguilar, va de 9 a 2, i a la tarda, amb Abel Espinosa, s'emet de 4 a 9.
Pel que fa al cap de setmana, continuen en antena els espais informatius propis '20 minuts', els dissabtes a la 1 del migdia i el diumenge a 2/4 de 10 del matí, i el reportatge d'actualitat, 'La Mirada'.
A partir del dia 29 de juny recuperarem dos dels espais estiuencs per excel·lència de l'emissora. El 'Mulla't' estarà realitzat des de l'exterior dels estudis i copsarà l'actualitat de l'estiu a Palamós i rodalies. Aquest espai anirà a càrrec del periodista Carlos Ribas, que diàriament sortirà al carrer per fer entrevistes i explicar-nos esdeveniments i curiositats que tinguin el seu escenari al llarg de la temporada estiuenca. L'altra espai destacat és el repàs de l'agenda d'actes lúdics i culturals de la nostra comarca, "Què dius que fem avui?", sota la direcció de Jordi Rodríguez.
Aquesta temporada i per vuitè any consecutiu, us oferirem l'espai 'Ple al 15'. Serà des del 13 de juliol i fins al 14 d'agost, de les 12 del migdia a la 1 de la tarda, amb la conducció d'en Carlos Ribas i en Jordi Rodríguez, sempre des de l'exterior dels nostres estudis, en uns emplaçaments que aniran variant i mostrant una imatge de proximitat a l'oient amb diferents seccions i continguts.
La nova programació d'hivern de Ràdio Palamós tornarà a estar en antena el dia 28 de setembre.
Totes les notícies:
03/08/2026 - Societat L'hospital de Palamós millora la mitjana catalana en satisfacció dels usuaris
El de Palamós és un dels 3 hospitals gironins que ha superat la mitjana catalana en satisfacció...
03/08/2026 - Societat Ja han mort 16 persones a les platges catalanes i Protecció Civil crida a la prudència
Un total de 16 persones han mort ofegades a les platges catalanes des que va començar oficialment...
03/08/2026 - Medi Ambient Aquest juliol a Palamós ha estat 2'1 graus més calorós que el de l'any passat
Si pensàvem que el juliol del 2025 havia estat un mes molt calorós, que ho va ser, ens vam quedar...
03/08/2026 - Serveis La central de reserves de FECOTUR treballa amb 9 empreses de turisme actiu
Després del fre que van suposar l'estiu passat les obres del passeig del Mar de Palamós, el...
03/08/2026 - Cultura Palamós i l'Ametlla de Mar preparen els 10 anys d'agermanament
L'alcaldessa de Palamós, Maria Puig, i l'alcalde de l'Ametlla de Mar, Jordi Gaseni, s'han reunit a...