03/06/2026 Obres i Urbanisme - Jordi Rodríguez
Un dels carregadors de cotxes elèctrics del passeig del Mar de Palamós.
Des d'avui ja estan connectats els carregadors de vehicles elèctrics del passeig del Mar, un dels equipaments que s'han inclòs en la primera fase de la reforma integral d'aquest espai. Els carregadors ja estan alimentats i ara només resta fer la configuració de l'aplicatiu per accedir-hi a través d'un sistema de pagament.
Ho ha explicat aquest migdia al programa 'Preguntes' de Ràdio Palamós, la regidora d'Urbanisme de l'Ajuntament, Laura Lafarga, del grup d'ERC.
Al passeig del Mar de Palamós s'han posat 9 unitats dobles de carregadors elèctrics per a cotxes, amb un total de 18 punts d'endoll. D'altra banda també n'hi ha 5 de dobles per a la recàrrega de motos i bicicletes elèctriques.
Totes les notícies:
21/07/2026 - Societat SSIBE vol escurçar l'espera per obtenir visita a les ABS de Palamós i Palafrugell
El grau d'accessibilitat per obtenir visita a l'atenció primària presenta diferències importants...
21/07/2026 - Política Ple ordinari de juliol de l'Ajuntament de Palamós
A les 6 d'aquesta tarda està convocat el Ple ordinari de l'Ajuntament de Palamós d'aquest mes de...
21/07/2026 - Serveis Convocatòria d'ajudes de la Generalitat per potenciar el comerç de Palamós
El Consorci de Comerç, Artesania i Moda de Catalunya ha fet pública una convocatòria de...
21/07/2026 - Política La palamosina Yolanda Aguilar (PSC), nova consellera comarcal
Yolanda Aguilar, regidora del PSC en el govern de l'Ajuntament de Palamós, ha entrat a formar part...
21/07/2026 - Cultura Concert de música barroca amb Ensemble 1695, a l'església de Santa Maria
Ensemble 1695, un conjunt de música barroca dedicat a la interpretació amb criteris històrics,...