Penúltima escala de creuer del mes de maig al port de Palamós

25/05/2026 Serveis - Jordi Rodríguez


El creuer Amera, avui a Palamós.

El creuer Amera, avui a Palamós.

Les escales de creuer al port de Palamós en aquest mes de maig arriben a la seva recta final. Avui hi ha la penúltima i la fa el vaixell de la companyia Phoenix Reisen, Amera. Serà la seva única prevista per a aquest any. El creuer ha arribat aquest migdia procedent del port francès de Calvi i salparà cap a les 8 del vespre cap a Maó, a l'illa de Menorca. Porta a bord més de 775 passatgers, la majoria alemanys.

Les escales del maig es tancaran el diumenge vinent amb la visita de l'Azamara Quest. Després de 8 escales a l'abril, i 8 més al maig, la temporada de creuers al port de Palamós continuaran al juny també amb 8 estades. El global de la campanya en té programades 65 fins al desembre, amb un total de 67.000 passatgers.


Fem servir cookies per a millorar els nostres serveis, cerques i informació mostrada. Si segueix navegant, considerem que n'accepta el seu ús. Aquest missatge no es tornarà a mostrar.

Més informació...