25/05/2026 Serveis - Jordi Rodríguez
Lliurament dels segells Turisme a les empreses que aposten per un turisme inclusiu. (Foto: Consell Comarcal del Baix Empordà).
El Consell Comarcal del Baix Empordà ha lliurat els distintius del Pla d'Accessibilitat Turística, a un total de 42 empreses i serveis de la comarca que promouen el turisme inclusiu. Entre els guardonats hi ha hotels, bars, restaurants, museus, oficines de turisme, i també platges. El Consell ha entregat als interessats els diplomes acreditatius, i també els adhesius d'identificació que indiquen el tipus d'accessibilitat que ofereixen.
En aquest sentit, es contemplen adaptacions per a persones amb discapacitat visual, auditiva i cognitiva. També per a usuaris de cadira de rodes o amb mobilitat reduïda, i per a famílies amb necessitats especials. Coincidint amb el lliurament d'aquests distintius, en un acte que es va fer aquesta setmana passada al castell de Calonge, també es va presentar la publicació 'Turisme per a tothom al Baix Empordà'. Un recull de les empreses i serveis turístics de la comarca que han superat l'auditoria de validació de l’accessibilitat, feta per una empresa especialitzada. La guia inclou les 42 propostes distingides, s'ha editat en català, castellà, anglès i francès, i es distribueix a través de les oficines de turisme i els ajuntaments del Baix Empordà. El material també està adaptat perquè el puguin consultar persones invidents.
Totes les notícies:
25/08/2026 - Serveis La Cambra de Comerç programa 27 activitats per a la recta final del 2026
La Cambra de Comerç de Palamós organitzarà un total de 27 activitats durant l'últim...
25/08/2026 - Societat SSIBE va fer l'any passat més de 1.500 activitats formatives
Serveis de Salut Integrats del Baix Empordà ha publicat la memòria de formació de l'any 2025,...
25/08/2026 - Successos Una escombradora s'avaria i rega d'oli diferents carrers del barri Vell
L'Ajuntament de Palamós preveu continuar des d'avui la neteja de diversos carrers del barri Vell...
25/08/2026 - Cultura Última setmana de l'exposició temporal 'PELL', de Rosa Aguiló, al Museu de la Pesca
El Museu de la Pesca de Palamós tancarà el dilluns que ve l'exposició temporal titulada 'PELL',...
25/08/2026 - Cultura El F'Estiu de Calonge i Sant Antoni tanca la sisena edició amb 4.500 espectadors
L'actuació de la Sant Andreu Jazz Band, aquest dissabte passat, va abaixar el teló de la sisena...