20/05/2026 Societat - Carlos Ribas
La trobada d'antics alumnes es farà aquest divendres 22 de maig. (Foto: Escola Vedruna Palamós).
L'escola Vedruna Palamós farà una trobada d'antics alumnes aquest proper divendres 22 de maig. Una iniciativa de retrobament entre antics companys de classe i docents en la què es podrà visitar el centre o veure l'exposició. L'acte es farà a les 7 de la tarda al pavelló de Vedruna Xaloc però qui vulgui està convidat a assistir abans, a dos quarts de 6, a la cantata dels alumnes de sisè que s'ha compost i preparat dins dels actes de celebració del 200 aniversari de Vedruna Catalunya.
Mario Mercader, antic director del centre i actual referent de la Trobada d'Alumnes de l'escola Vedruna Palamós, ha explicat a Ràdio Palamós l'origen d'aquest acte.
L'acte central del retrobament serà a les 7 al pavelló de l'escola Vedruna Xaloc però els assistents estan convidats a anar abans a una cantada i a fer un recorregut per les instal·lacions i comprovar la seva evolució al llarg dels anys.
Mario Mercader, que va ser director de l'escola Vedruna durant molts anys, fa balanç de la fusió de les escoles Vedruna i La Salle en un mateix model educatiu.
La trobada d'antics alumnes i professors del Vedruna Palamós serà aquest divendres 22 de maig. De moment, han confirmat l'assistència unes 250 persones.
Entrevista a Mario Mercader, antic director i actual referent de la Trobada d'Alumni de l'escola Vedruna Palamós.
Notícies relacionades: