30/04/2026 Política - Jordi Rodríguez
Imatge d'arxiu de l'EsCUPdellada de la CUP. (Foto: CUP Palamós Vila-romà).
La Candidatura d'Unitat Popular Palamós Vila-romà ja ho té tot a punt per a la jornada reivindicativa i festiva que farà demà, primer de maig, al passeig del Mar. Una assemblea i un dinar popular, recollint en part l'esperit d'esdeveniments com l'EsCUPdellada, que es va convertir en una cita clàssica del Dia de la Constitució, però que es va deixar de fer.
L'acte de demà començarà a les 12 del migdia amb una assemblea oberta en què es parlarà del present i el futur de la CUP a Palamós, mirant també a les eleccions municipals del 2027. Alexan Weltz és el portaveu de la CUP a l'Ajuntament.
El dinar començarà a les 2 de la tarda, i consistirà en un arròs de verdures. Tothom qui hi vulgui assistir ha de fer una reserva prèvia a través del codi QR que trobareu al cartell anunciador. També al correu electrònic cuppalamos@gmail.com, o al Whatsapp 650 72 43 69. Qui es quedi a dinar també haurà de portar plats i coberts propis, a més de la beguda, tret de l'aigua.
Totes les notícies:
16/06/2026 - Medi Ambient Campanya forestal amb boscos més humits, però condicionada per la calor i el vent
Les pluges de l'hivern i la primavera passats han consolidat un canvi de tendència en relació a...
16/06/2026 - Política Ple ordinari del mes de juny a l'Ajuntament de Palamós, aquesta tarda
L'Ajuntament de Palamós farà avui dimarts, a partir de les 6 de la tarda, la sessió ordinària...
16/06/2026 - Política El PSC proclama Yolanda Aguilar candidata a l'alcaldia de Palamós
Yolanda Aguilar serà la candidata a l'alcaldia de Palamós pel Partit dels Socialistes de...
16/06/2026 - Obres i Urbanisme L'Ajuntament licita la compra d'un local per a usos públics
L'Ajuntament de Palamós ha posat a concurs públic la compra d'un local per destinar-lo a...
16/06/2026 - Cultura L'espai Monalisi mostra les pintures de Marleen van Duyse
Fins al dia 28 de juny, l'espai d'art Monalisi, al carrer Sant Antoni 2 de Palamós, mostra...