Jornada familiar d'exploració de les Gavarres

30/04/2026 Medi Ambient - Jordi Rodríguez


Imatge d'arxiu d'una sortida d'exploració a les Gavarres amb Joan Feliu. (Foto: Consorci de les Gavarres).

Imatge d'arxiu d'una sortida d'exploració a les Gavarres amb Joan Feliu. (Foto: Consorci de les Gavarres).

Aquest dissabte a partir de les 10 del matí, el Consorci de les Gavarres organitza una activitat familiar de descoberta del territori. Un itinerari d'exploració de les Gavarres, destinat sobretot als infants, i que estarà guiat per Joan Feliu, de la consultoria ambiental Gisfera. Ell ensenyarà els participants a reconèixer petjades, rastres i altres senyals que delaten la presència dels animals més discrets d’aquests boscos.

A través de les seves explicacions, la mainada descobrirà com són aquests animals, què mengen, quins costums tenen i com és el seu cicle vital. Així, coneixeran d’una manera amena i educativa espècies com el teixó, la geneta, l’esquirol o el conill, sovint poc conegudes per la mainada. L’activitat és gratuïta, durarà unes 3 hores, i els participants poden portar menjar i beure. Us podeu inscriure a l'enllaç gavarres.cat.


Fem servir cookies per a millorar els nostres serveis, cerques i informació mostrada. Si segueix navegant, considerem que n'accepta el seu ús. Aquest missatge no es tornarà a mostrar.

Més informació...