28/04/2026 Esports - Jordi Rodríguez
D'esquerra a dreta, les gimnastes Valentina Hernández, Noa Garcia, Paula de Sanromà i Laia Solà. (Foto: GImnàstica Rítmica Costa Brava).
La gimnasta júnior del Club Rítmica Costa Brava de Palamós, Noa Garcia, s'ha proclamat campiona de Catalunya d'individuals de rítmica nivell 7, en la competició que es va fer aquest dissabte passat a Sant Jaume d'Enveja. Es tractava de l'últim campionat de la temporada de les gimnastes federades d'aquest nivell, i les representants de l'entitat palamosina hi van fer un molt bon paper.
El Rítmica Costa Brava va estar representat per Valentina Hernández, infantil en l'aparell de cinta, Noa Garcia i Paula de Sanromà, juniors en l'aparell de pilota, i finalment per Laia Solà, juvenil i que va competir en l'aparell de maces. A banda de la medalla d'or de Noa Garcia, també cal destacar el bronze de Laia Solà, una gimnasta que ha sovintejat els podis al llarg de les competicions d'aquesta temporada. Per la seva banda, i malgrat tenir alguns errors en les seves actuacions, Paula de Sanromà i Valentina Hernández van evidenciar la progressió que han aconseguit a través del seu treball en els entrenaments.
Amb el Campionat de Catalunya culmina una temporada en què les gimnastes han competit en les diferents fases federatives de Copa Catalana individual base. En aquest sentit, i pel que fa al Club Gimnàstica Rítmica Costa Brava, cal fer esment de Laia Solà que ha fet medalla d'or a la primera fase, i de bronze a la segona. Noa Garcia ha estat bronze a la segona fase, mentre Paula de Sanromà ha firmat la quarta plaça també en el segon tram, a només un pas del podi.
Notícies relacionades: