Escala doble de creuer al port de Palamós, avui i demà

10/04/2026 Serveis - Jordi Rodríguez


L'Azamara Journey fa una escala avui al port de Palamós.

L'Azamara Journey fa una escala avui al port de Palamós.

El port de Palamós acull al llarg d'aquest mes d'abril 8 escales de vaixells de creuer, amb la finalitat de contribuir a la desestacionalització de la temporada turística. Avui i demà en tindrem la segona i la tercera, respectivament. La d'aquest divendres va a càrrec del vaixell Azamara Journey, mentre que la de demà dissabte la protagonitzarà el Seven Seas Voyager.

L'Azamara Journey ha arribat a quarts de 8 del matí per a una estada d'unes 9 hores de durada. Prové del port de Barcelona i el de Niça serà el seu destí següent. A bord hi van 700 passatgers, majoritàriament nord-americans, australians i canadencs. El 74% dels creuers que arribaran aquest any a Palamós ho faran en temporada baixa. Així, els creueristes ajuden a diversificar i desestacionalitzar l’activitat turística, i a potenciar l’ocupació i a millorar l’economia del municipi i el seu entorn. Antoni Bachiller és el regidor de Promoció Econòmica i Turisme de l'Ajuntament de Palamós.



La campanya de creuers 2026 a Palamós va començar el 4 de març i s'allargarà fins al 27 de desembre. Són 65 escales de vaixells turístics que portaran a bord, en total, 67.000 passatgers, amb un increment del 3 per cent en relació a la campanya anterior. Després de les d'avui i demà, la resta d'escales d'aquest mes d'abril les faran el Marella Explorer 2, el 20 d'abril, el Nàutica, el 22, i el 26 i el 27 amb el Seabourn Venture i el Wind Surf, respectivament, abans de tancar el mes amb el Silver Shadow, el dia 29.


Fem servir cookies per a millorar els nostres serveis, cerques i informació mostrada. Si segueix navegant, considerem que n'accepta el seu ús. Aquest missatge no es tornarà a mostrar.

Més informació...