Dilluns de Pasqua amb la primera escala de creuer de l'abril

02/04/2026 Serveis - Jordi Rodríguez


El Marella Explorer 2 farà escala al port de Palamós aquest proper dilluns.

El Marella Explorer 2 farà escala al port de Palamós aquest proper dilluns.

Aquest dilluns que ve està programada la segona escala de creuer d'aquesta temporada al port de Palamós, la primera del mes d'abril. La farà el Marella Explorer 2, de la companyia Marella Cruises, una de les navilieres més fidelitzades al port palamosí, fins al punt que els seus vaixells hi faran aquest any fins a 26 escales.

La campanya de creuers 2026 a Palamós va començar el 4 de març i s'allargarà fins al 27 de desembre. Seran 65 escales vaixells turístics que portaran a bord, en total, 67.000 passatgers, amb un increment del 3 per cent en relació a la campanya anterior. La directora general de Ports de la Generalitat, Esther Roca, parla de l'impacte d'aquesta activitat.



El 74% dels creuers arribaran a Palamós en temporada baixa. Així, els creueristes ajuden a diversificar i desestacionalitzar l’activitat turística, i a potenciar l’ocupació i a millorar l’economia del municipi i el seu entorn. Una bona mostra en són les escales d'aquest mes d'abril, 8 en total. Com dèiem, les encetarà aquest Dilluns de Pasqua el Marella Explorer 2, que repetirà el dia 20. El dia 10 tindrem l'Azamara Journey, i l'endemà el Seven Seas Voyager. El 22 d'abril, escala del Nautica, i el 26 i el 27 del Seabourn Venture i del Wind Surf, respectivament, abans de tancar el mes amb el Silver Shadow, el dia 29.



Fem servir cookies per a millorar els nostres serveis, cerques i informació mostrada. Si segueix navegant, considerem que n'accepta el seu ús. Aquest missatge no es tornarà a mostrar.

Més informació...