30/03/2026 Esports - Jordi Rodríguez
Els jugadors del Palamós celebrant el gol marcat dissabte a Banyoles. (Foto: Palamós CF - Laura Heras).
El Palamós Club de Futbol ha tornat a cedir el liderat del seu grup de la Primera Catalana. L'empat dels palamosins al camp del Banyoles, 1 a 1, combinat amb la victòria de l'Argentona, fa que els maresmencs se situïn de nou al capdamunt de la classificació, ara amb un punt d'avantatge. Al Palamós, que ara és segon, també se li acosta el Lloret, tercer, a només un punt.
A Banyoles, contra un rival en zona de descens, el Palamós va encarrilar bé el partit amb un gol de Nil Moyano, que els locals van equilibrar a la represa. El tècnic del Degà, Carles Polvillo, va analitzar així el resultat final.
Ara la competició descansa durant la Setmana Santa i, pel Palamós, tornarà el diumenge 12 d'abril amb el partit contra el Tossa a l'Estadi Municipal.
A la Segona Catalana, victòria de la Unió Esportiva Calonge, 1 a 2 al camp del Farners i remuntant marcador. És el segon partit guanyat consecutiu, que dona un respir als calongins i els situa en la sisena plaça amb 37 punts. A la Quarta Catalana, victòria del Palamós B, que es manté tercer, 4-1 al Flaçà. També va guanyar el Global, 1 a 2 al camp del Sant Ponç B. Ja són 3 partits seguits guanyant i l'equip s'impulsa fins al setè lloc. Aquest mateix grup 6 el continua liderant el Sant Antoni, després d'imposar-se per 3 a 0 al La Punxa.
Passem al bàsquet, per bé que només cal destacar un parell de resultats, amb la competició gairebé aturada. Dos partits de júniors masculins del Club Esportiu Palamós. El de Preferent va superar el Minguella B al Pavelló, 74 a 68. El de promoció es va endur el triomf en la visita al Palafolls, 47 a 57.
Punt i final al repàs del cap de setmana, amb els resultats del Club Futbol Sala Palamós. Tots molt positius, amb golejades del benjamí al Tordera C, 8 a 0, de l'aleví al Girona, 10 a 0, i del juvenil al Fontcoberta, 9 a 0.
Totes les notícies:
11/06/2026 - Societat La natalitat baixa fa perdre una línia educativa d'I3 a l'escola La Vila
Aviat farà 3 mesos que es va tancar la preinscripció escolar pel curs 2026-2027 a educació...
11/06/2026 - Obres i Urbanisme JuntsxCat reclama llum a la platja Gran però el govern diu que Costes no ho vol
Junts per Catalunya, en l'oposició a l'Ajuntament de Palamós, es queixa de la supressió dels...
11/06/2026 - Medi Ambient Prevenció d'incendis forestals a la Fosca i Castell
L'Agrupació de Defensa Forestal Gavarres-Marítima i l'Àrea de Medi Ambient de l'Ajuntament de...
11/06/2026 - Obres i Urbanisme La reforma de la coberta de tribuna de l'Estadi haurà d'esperar al setembre
La reforma de la coberta de tribuna de l'Estadi Municipal Palamós-Costa Brava no es podrà fer...
11/06/2026 - Política El president del Parlament, Josep Rull, visitarà demà Palamós
El president del Parlament de Catalunya, Josep Rull, farà demà divendres una visita institucional...