El grup de teatre de l'associació El Trampolí presenta 'En essència' a Palamós

27/03/2026 Cultura - Jordi Rodríguez


El grup de teatre de l'Associació El Trampolí. (Foto: El Trampolí).

El grup de teatre de l'Associació El Trampolí. (Foto: El Trampolí).

Ja fa més de 25 anys que l'entitat El Trampolí treballa per la igualtat de drets i oportunitats de les persones amb discapacitat psíquica a la comarca del Baix Empordà. Una tasca de suport i acompanyament al seu creixement personal i a la seva inclusió social. A través d'una fórmula d'associació i fundació, El Trampolí aposta per eines molt diferents i una d'elles és el desenvolupament d'habilitats a través del teatre. Demà dissabte en tindrem una mostra a Palamós, perquè representaran damunt l'escenari de La Gorga l'obra 'En essència'.

Aquesta peça explica que la veritable essència de l’ésser humà està, malauradament, amagada sota moltes capes invisibles de condicionaments socials i prejudicis que impedeixen que les relacions amb els altres i amb nosaltres mateixos siguin autèntiques. Cercar la felicitat de l’altre és la millor manera d’alliberar-nos d’aquestes capes i retrobar-nos amb allò que realment som. Maite Cobos és la presidenta d'El Trampolí.



Cobos recomana anar demà a La Gorga a veure 'En essència' per aquests motius.



El grup de teatre d’El Trampolí és un projecte cultural que utilitza les arts escèniques com a eina d’expressió, creixement personal i participació social de les persones amb discapacitat intel·lectual. Tota la recaptació de les representacions va a benefici de la mateixa entitat. Per a la de demà a Palamós, amb funció única a les 6 de la tarda, el donatiu és de 10 euros els adults, i 6 els nens. Les localitats es poden aconseguir al web lagorga.cat.


Fem servir cookies per a millorar els nostres serveis, cerques i informació mostrada. Si segueix navegant, considerem que n'accepta el seu ús. Aquest missatge no es tornarà a mostrar.

Més informació...