24/03/2026 Esports - Jordi Rodríguez
El jugador Joan Salvador i l'entrenadora Cari Nicolás, representants de l'equip Somnis del CE Palamós a la Copa Campeones. (Foto: CE Palamós).
L'equip de la Fundació Bàsquet Girona ha guanyat la Copa Campeones, una competició per a jugadors de bàsquet adaptat en què hi han estat representats els clubs que juguen a la Lliga ACB. En el cas del Girona, que va derrotar en la final el Baxi Manresa, l'equip estava format per jugadors i jugadores procedents de diferents fundacions i equips de la província de Girona. L'equip de bàsquet 'Somnis', impulsat per l'associació El Trampolí i el Club Esportiu Palamós, també hi va estar representat.
En aquest cas amb la seva entrenadora, Cari Nicolás, que va formar part del quadre tècnic, i també amb el jugador Joan Salvador. 'Somnis' és un equip que es va formar l'any 2023, que entrena un dia a la setmana amb la Cari Nicolás, i que competeix regularment amb equips de les comarques gironines. Una iniciativa per promoure la dinamització i la inclusió social de persones amb capacitats especials, en aquest cas a través de la pràctica de l'esport. La presidenta de l'associació El Trampolí, Maite Cobos, va dir ahir al programa d'aquesta emissora 'Palamós al dia', que estan molt satisfets amb l'experiència.
La Copa Campeones ha estat una iniciativa de la Fundación ACB, per potenciar el bàsquet inclusiu i el treball en xarxa amb les entitats de cada territori. La participació exitosa de la Fundació Bàsquet Girona ha posat de relleu el compromís social del club, i també tot el treball inclusiu que es fa arreu del territori gironí, i del qual l'equip 'Somnis' n'és un bon exemple.
Totes les notícies:
27/07/2026 - Societat L'hospital de Palamós tindrà un equip d'hospitalització domiciliària
La Fundació Hospital de Palamós vol incorporar abans no acabi aquest any un equip...
27/07/2026 - Societat L'Ajuntament licita el contracte de gestió de la Llar d'Infants Municipal
L'Ajuntament de Palamós ha iniciat la fase de licitació del contracte de gestió de la Llar...
27/07/2026 - Societat Palamós farà 3 jornades consecutives de donació de sang a l'agost
El Banc de Sang i Teixits de Catalunya i l'Associació de Donants de Sang de Girona convoquen 3...
27/07/2026 - Societat Mossos d'Esquadra reforça les comissaries de costa durant l'estiu
Els Mossos d'Esquadra han posat en marxa aquest estiu un pla integral de seguretat a tot el...
27/07/2026 - Medi Ambient Calonge i Sant Antoni posa punts informatius sobre la recollida de residus
L'Ajuntament de Calonge i Sant Antoni ha posat en marxa un sistema de punts informatius de carrer...
Notícies relacionades: