09/03/2026 Successos - Jordi Rodríguez
L'incendi va afectar una nau del carrer de la Font. (Foto: Arnau Salvador Plaja).
Un incendi va afectar ahir al vespre una nau abandonada, situada al carrer de la Font, al nucli urbà de Palamós. L'alerta es va donar cap a les 8 del vespre. A l'interior d'aquesta nau hi vivia un home que, segons ha explicat avui la Policia Local, hauria encès el foc de manera accidental per l'acció d'una estufa. L'incendi va mobilitzar 4 dotacions dels Bombers de la Generalitat, 2 unitats de la Policia Local de Palamós, i una ambulància del Sistema d'Emergències Mèdiques.
Aquesta dotació sanitària va atendre en el mateix lloc dels fets l'home que vivia a la nau, afectat per una inhalació de fum lleu. No va caldre, però, fer trasllat a l'hospital. Mentre va durar l'extinció del foc, els serveis d'emergències van fer un perímetre de seguretat per impedir que les flames afectessin vehicles que estaven estacionats al davant de la nau incendiada.
Totes les notícies:
27/04/2026 - Serveis Els pescadors de Palamós mantenen la facturació, tot i pescar menys gamba vermella
La facturació de la Confraria de Pescadors de Palamós es va mantenir força estable l'any passat,...
27/04/2026 - Medi Ambient Amics de les Illes Formigues diu que les anàlisis de les aigües de bany, no recullen tots els impactes de l'avaria a la depuradora
L'Associació Amics de les Illes Formigues considera que les anàlisis que està fent el Consorci...
27/04/2026 - Societat L'Ajuntament de Palamós vol recuperar el Centre Obert pel curs que ve
El Centre Obert de Palamós, situat al barri d'Es Pla, tornarà a funcionar a partir de l'inici del...
27/04/2026 - Serveis El Wind Surf fa la seva primera escala de l'any a Palamós
El veler de luxe Wind Surf fa avui dilluns la primera escala de les tres que té previstes aquest...
27/04/2026 - Política Pilar Arxé és la nova presidenta local de Junts per Catalunya
Junts per Catalunya a Palamós i Sant Joan ha renovat els càrrecs de la seva executiva local, i ha...