10/12/2025 Cultura - Abel Espinosa
'Pedres de fe: miracles i misteris de les esglésies de Palamós', cinquè capítol de 'Les històries de l'avi Pere'.
Les esglésies i convents de Palamós no han estat al llarg del temps només murs i pedres. Avui en dia encara son com llibres oberts, plens de pregàries, d’amors secrets, de pors i de miracles. Al llarg dels segles, el poble de Palamós ha aixecat temples que han vist passar guerres, tempestes i processons.
Avui, amb l'ajuda de l'avi Pere i la seva neta Martina, descobrirem els monuments més imponents de la nostra vila. Quines històries s'amaguen rere les pedres de les esglésies i convents de casa nostra, en un viatge sonor al passat, apassionant.
Podeu trobar tots els capítols d'aquest pòdcast a la plataforma Spotify i a l'arxiu de programes del web palamoscomunicacio.cat.
'Les històries de l'avi Pere' compta amb el suport de l'Institut Català de les Empreses Culturals de la Generalitat de Catalunya i amb la participació de Yolanda Aguilar, Manel Cerdà, Martina Espinosa, Carlos Ribas, Jordi Rodríguez i Abel Espinosa.
Totes les notícies:
10/09/2026 - Cultura Cants i danses populars, avui en la revetlla de la Diada a Palamós
A les 8 d'aquest vespre, Palamós farà la tradicional revetlla de la Diada Nacional de Catalunya....
10/09/2026 - Serveis El port concentra dues escales de creuer durant el cap de setmana
Després que l'escala de creuer prevista per a ahir dimecres no es va poder fer a causa de la...
10/09/2026 - Política JuntsxCat proposa dedicar un espai públic de Palamós a l'agermanament amb Rheda-Wiedenbrück
Junts per Catalunya, en l'oposició a l'Ajuntament de Palamós, vol que el municipi dediqui el nom...
10/09/2026 - Societat Palamós recollirà donacions de sang, aquest dissabte al passeig
Després del bon resultat que van tenir les 3 jornades de donació de sang i plasma que es van fer...
10/09/2026 - Cultura Les Braves fan el seu segon Bingo Musical per la Diada
Per segon any consecutiu, la colla Les Braves celebrarà demà la Diada de l'Onze de Setembre a...