10/02/2025 Cultura - Abel Espinosa
Pedres de fe: miracles i misteris de les esglésies de Palamós, cinquè capítol de 'Les històries de l'avi Pere'.
Les esglésies i convents de Palamós no han estat al llarg del temps només murs i pedres. Son com llibres oberts, plens de pregàries, d’amors secrets, de pors i de miracles. Al llarg dels segles, el poble ha aixecat temples que han vist passar guerres, tempestes i processons. Avui retrocedirem en el temps i descobrirem com es va començar a construir l'església de Santa Maria o com era la vida al Convent dels Agustins.
Des de Santa Maria fins a Bell-lloc, cada pedra, cada creu i cada mur expliquen una història que avui us expliquem en aquest pòdcast.
Un nou capítol de 'Les històries de l'avi Pere' que trobareu a la plataforma Spotify i a l'arxiu de programes del web palamoscomunicacio.cat.
Aquests pòdcasts culturals estan dedicats a Pere Trijueque i Fonalleras, historiador local i fill predilecte de Palamós i compta amb el suport de l’Institut Català de les Empreses Culturals de la Generalitat de Catalunya.
Totes les notícies:
07/05/2026 - Obres i Urbanisme El Consorci d'Aigües reivindica la feina feta per recuperar la depuradora
El Consorci d'Aigües de la Costa Brava vol que es posi en valor l'esforç que s'ha fet per...
07/05/2026 - Obres i Urbanisme SSIBE vol tenir enllestida a l'estiu la reforma de l'Hospital de Dia
La Fundació Hospital de Palamós-Serveis de Salut Integrats del Baix Empordà continua avançant...
07/05/2026 - Societat JuntsxCat demana que es paguin ja els plusos als policies i que es revisi el conveni laboral
Junts per Catalunya, grup de l'oposició a l'Ajuntament de Palamós, creu que el govern ha de donar...
07/05/2026 - Societat Reunió de participació ciutadana pels veïns de Sant Joan
L'Ajuntament de Palamós programa avui la tercera de les 5 trobades del cicle de reunions amb...
07/05/2026 - Cultura 'Viatgem', conte inclusiu avui a la Biblioteca Municipal
A partir d'un quart de 6 d'aquesta tarda es farà a la Biblioteca Municipal de Palamós el club de...