Espanyols, britànics i holandesos els grans triomfadors de la 49 Palamós Christmas Race

23/12/2025 Esports - Carlos Ribas


Els guanyadors absoluts de la 49 Palamós Christmas Race amb les autoritats. (Foto: Torveo).

Els guanyadors absoluts de la 49 Palamós Christmas Race amb les autoritats. (Foto: Torveo).

La 49 Palamós Christmas Race va acabar de manera èpica en un darrer dia com feia anys que no es recordava amb condicions exigents de vent, pluja i fred, per a tancar una edició en la qual es va passar de les calmes en les dues primeres jornada al bon vent i condicions espectaculars en les dues últimes amb l'arribada del vent de tramuntana (nord). Totes les classes van disputar tres mangues, tancant la Christmas Race amb un total de set proves disputades en totes la classes. El palamosí Ramon Figueras va guanyar en classe Europa, el britànic Toby Wagget (ILCA 6) ha estat el guanyador del Trofeu Manel Albalat al guanyador absolut i el català Marc Araba el Diputació de Girona al millor juvenil.

Tres victòries espanyoles amb els catalans Ramon Figueras (CN Costa Brava-Vela Palamós) en Europe, Marc Araba (CN Arenys de Mar) en ILCA 4 i els balears Asier Jáudenes i Diego Coronado (CN S’Arenal-CM Sant Antoni de la Platja) en 420. Mentre que en 29er el triomf va ser per als holandesos Jeroen i Rik Dieperink (W Braassemermeer) i en ILCA 6 per al britànic Toby Wagget (Derwent Reservoir SC).


Fem servir cookies per a millorar els nostres serveis, cerques i informació mostrada. Si segueix navegant, considerem que n'accepta el seu ús. Aquest missatge no es tornarà a mostrar.

Més informació...