22/12/2025 Societat - Jordi Rodríguez
Calonge i Sant Antoni ofereix l’activitat multiesports a 24 infants d’entre 5 i 7 anys. (Foto: Ajuntament de Calonge i Sant Antoni).
L’Ajuntament de Calonge i Sant Antoni impulsa una nova activitat de multiesports, en el marc del Pla Educatiu d’Entorn. Està destinada a fomentar la pràctica física, el joc i la convivència entre participants de diferents edats. Aquesta proposta integra, en un mateix programa, la pràctica de diversos esports amb l’objectiu d’oferir una experiència dinàmica, atractiva i formativa.
La iniciativa està pensada per a infants del municipi que cursen l'i5 de l'etapa infantil, i primer i segon de primària. S’ha ofert de forma gratuïta a famílies que no tenen accés a fer activitats extraescolars i a aquelles en les quals s’ha detectat la necessitat de potenciar i afavorir el desenvolupament motriu. Totes les activitats se centren en la diversió, la inclusió i la progressió global de les persones. L’activitat multiesports combina disciplines per desenvolupar habilitats motrius bàsiques i específiques. Mitjançant la rotació d’esports i jocs, els participants poden descobrir nous interessos i disciplines esportives, millorar la coordinació i adquirir valors com el treball en equip, el respecte i la cooperació. En total, l’activitat compta amb 24 participants amb edats entre els 5 i els 7 anys, repartits en 2 grups de 12 integrants cadascun. Un al pavelló de Sant Antoni, els dimecres, i un al de Calonge, els divendres. Es duu a terme des del mes d’octubre i fins a l’abril, tot i que l’Ajuntament de Calonge i Sant Antoni preveu donar-li continuïtat més enllà d’aquestes dates.
Totes les notícies:
31/07/2026 - Medi Ambient Palamós posa fil a l'agulla per reposar les boies vandalitzades i els Mossos faran més vigilància
L'Ajuntament de Palamós ja ha iniciat el procés per reposar les boies de seguretat que, a...
31/07/2026 - Serveis El Marella Explorer tanca avui les escales de creuer del juliol
Avui divendres hi ha l'última escala de creuer d'aquest mes de juliol al port de Palamós. El seu...
31/07/2026 - Cultura 1.700 persones ja han passat pel Rumb(A)Palamós 2026, que avui abaixa el teló
El festival Rumb(A)Palamós programa avui el cinquè i darrer concert de l'edició d'aquest any. La...
31/07/2026 - Cultura El correfoc obre la Festa Major de Sant Joan
Avui divendres es posa en marxa una nova edició de la Festa Major de Sant Joan, organitzada per...
31/07/2026 - Cultura La Fosca dona la benvinguda a l'agost amb la Cantada d'Havaneres
L'Associació Amics de la Fosca organitzarà demà dissabte una nova edició de la tradicional...