12/12/2025 Cultura - Jordi Rodríguez
Aquests dies se celebra el quart aniversari de 'Calonge, poble de llibres'. (Foto: Ajuntament de Calonge i Sant Antoni).
Calonge posa el punt i final, aquest cap de setmana, als actes commemoratius del quart aniversari del projecte 'Calonge, poble de llibres'. El tram darrer d'aquest programa que va arrencar el 30 de novembre passat ens deixarà avui divendres una xerrada sobre la història i el poder del 'metal' català, a les 6 a La Fàbrica, i una tertúlia històrica amb Jaume Clotet, a dos quarts de 8 a la llibreria La Històrica, parlant del 'thriller històric'.
Demà dissabte hi haurà una altra edició del 'Lletrarts' amb entrevista i concert de Cris Juanico, a les 12 a la plaça Major. I també una conversa entre els periodistes Clàudia Rius i Joan Burdeus en el marc del cicle 'Terra de lletres', a les 7 de la tarda a la sala gran del castell de Calonge. Una xerrada per explorar el hobby i el temps lliure des d’una perspectiva filosòfica.
Totes les notícies:
28/04/2026 - Societat Comencen les reunions participatives de l'Ajuntament de Palamós amb els veïns dels barris
L'Ajuntament de Palamós recupera a partir d'avui les reunions amb veïns de diferents zones del...
28/04/2026 - Societat La Síndica de Greuges arriba al final del mandat satisfeta amb l'experiència
La Síndica de Greuges de Palamós, Fina Camós, ha arribat al final del període de 5 anys al...
28/04/2026 - Serveis L'Oficina de Turisme i el Museu de la Pesca renoven els certificats de qualitat turística
El Consell Comarcal del Baix Empordà ha lliurat els distintius de qualitat turística a més de 90...
28/04/2026 - Societat L'hospital de Palamós acull una exposició sobre la història de la prevenció de riscos laborals
L'hospital de Palamós acull l’exposició 'Un viatge per la història de la prevenció de riscos...
28/04/2026 - Cultura Club de lectura juvenil 'Entre línies', avui a la Biblioteca Municipal
La Biblioteca Municipal de Palamós ha incorporat una proposta nova a la seva oferta de clubs de...