Resultats esportius del cap de setmana

01/12/2025 Esports - Jordi Rodríguez


El júnior femení del CE Palamós va guanyar dissabte al Roses de 48 punts. (Foto: CE Palamós).

El júnior femení del CE Palamós va guanyar dissabte al Roses de 48 punts. (Foto: CE Palamós).

Va anar molt just però el Palamós Club de Futbol marxa a la pausa del pont de la Puríssima amb una victòria de valor doble. Amb el 2 a 1 contra la Unió Esportiva Figueres, l'equip trenca una ratxa de 3 partits sense guanyar i es reenganxa a les primeres places de la classificació. No va ser fàcil, però. Després d'una mala primera meitat dels locals, el Figueres va arribar a la mitja part amb avantatge en el marcador.

A la represa, les prestacions del Degà van millorar però el gol no arribava. Va ser necessari esperar pràcticament a l'últim minut per gaudir, de manera gairebé consecutiva, de les dianes de Nil Moyano i Pau Ramos, que van assegurar els 3 punts a casa. Carles Polvillo, l'entrenador del Palamós, va veure clarament una diferència en el seu equip entre el primer i el segon temps.



Després d'11 jornades de competició, el Palamós suma 18 punts i és el tercer classificat d'aquest grup de la Primera Catalana. Això sí, encara a 6 punts dels dos capdavanters que són l'Argentona i el Juventus Lloret que, precisament, serà el rival proper dels palamosins, el dissabte 13 de desembre.

A la Segona Catalana, la Unió Esportiva Calonge recupera el liderat del seu grup després de la victòria per 3 a 1 davant el Bescanó. Pel que fa a la Quarta Catalana, el Sant Antoni deixa escapar els primers punts del curs amb un 2 a 2 al camp del segon classificat, La Punxa, però es manté líder. En un grup en què el Palamós B recupera posicions amb un triomf clar a Flaçà, 1 a 4, i on també cal destacar la victòria del Global a casa, 4 a 3 contra el Sant Ponç B.

Saltem al bàsquet, perquè el sènior masculí de Primera Catalana del Club Esportiu Palamós es manté dins el grup de líders, després de derrotar a domicili el Guíxols per 77 a 89. L'equip entrenat per Joan Carles Mora va dominar els 3 primers quarts i la reacció dels locals en el darrer ja va ser insuficient. Joan Òdena va aportar 17 punts a la victòria dels palamosins. Aquest cap de setmana la competició oficial descansa, i el proper rival del sènior serà el Vilanova del Vallès. Pitjor li van anar les coses als nois del sènior B, que van cedir a la pista de la Unió Girona Maristes per 73 a 66. En la categoria júnior, derrotes dels masculins de Preferent, 47-102 amb el Sese B, i d'interterritorial, 77-59 a Blanes. El femení, per la seva banda, va firmar una victòria convincent davant el Roses per 96 a 48. Pel que fa al Bàsquet Vedruna Palamós, el sènior masculí de Segona Territorial va caure a casa contra el Santjoanenc. 10 punts de diferència, 53 a 63.

Acabarem amb el Club Futbol Sala Palamós, amb victòries de l'equip aleví, 8 a 1 a l'Athletic Vidreres, i del juvenil, 3 a 0 al Blanes. El benjamí jugarà partit de lliga al Pavelló, aquest dijous a dos quarts de 7, amb el Vidreres com a rival.



Fem servir cookies per a millorar els nostres serveis, cerques i informació mostrada. Si segueix navegant, considerem que n'accepta el seu ús. Aquest missatge no es tornarà a mostrar.

Més informació...