28/11/2025 Cultura - Jordi Rodríguez
'Calonge, poble de llibres' celebra el seu quart aniversari.
El projecte 'Calonge, poble de llibres' fa 4 anys i ho celebra amb dues setmanes plenes d'activitats, posant en valor el joc com a motor de la literatura i com a eina per incentivar la lectura. Una experiència per jugar amb els llibres, amb propostes que inclouen espectacles, concerts, exposicions, xerrades, recitals i activitats familiars.
L'escriptor Màrius Serra serà l'encarregat de donar el tret de sortida a la festa aquest dissabte amb una xerrada sobre literatura i joc, a la sala gran del castell de Calonge, en què proposarà jocs d'enigmes verbals pel públic assistent. A més, fins al 21 de desembre es podran veure 2 exposicions sobre joguines antigues, una amb peces originals i l'altra amb fotografies. També hi haurà invitacions al joc pel públic familiar, i jocs de gran format i populars com un bingojam, una sopa de lletres gegant i una gimcana. A tot això se sumen concerts com els d'Ambauka o Corocrux, i la programació dels cicles mensuals Vi en vers, Llibreters VIP, Terra de Lletres i Lletrart.
El projecte 'Calonge, poble de llibres' ha consolidat el municipi com la primera 'booktown' estable catalana amb 6 llibreries que dinamitzen l'activitat comercial de la localitat. A més, el projecte s'ha completat amb la programació de cicles culturals que ofereixen activitats culturals mensuals, la creació d'una escola d'escriptura i el Projecte Educatiu Poble de Llibres.
Totes les notícies:
16/06/2026 - Medi Ambient Campanya forestal amb boscos més humits, però condicionada per la calor i el vent
Les pluges de l'hivern i la primavera passats han consolidat un canvi de tendència en relació a...
16/06/2026 - Política Ple ordinari del mes de juny a l'Ajuntament de Palamós, aquesta tarda
L'Ajuntament de Palamós farà avui dimarts, a partir de les 6 de la tarda, la sessió ordinària...
16/06/2026 - Política El PSC proclama Yolanda Aguilar candidata a l'alcaldia de Palamós
Yolanda Aguilar serà la candidata a l'alcaldia de Palamós pel Partit dels Socialistes de...
16/06/2026 - Obres i Urbanisme L'Ajuntament licita la compra d'un local per a usos públics
L'Ajuntament de Palamós ha posat a concurs públic la compra d'un local per destinar-lo a...
16/06/2026 - Cultura L'espai Monalisi mostra les pintures de Marleen van Duyse
Fins al dia 28 de juny, l'espai d'art Monalisi, al carrer Sant Antoni 2 de Palamós, mostra...