25/11/2025 Serveis - Jordi Rodríguez
La previsió metereològica preveu per demà vent del nord de fins a 90 quilòmetres per hora.
Protecció Civil de la Generalitat ha activitat el pla d'emergencies VENTCAT en fase d'alerta, per ratxes fortes de vent que avui afectaran el sud de Catalunya, i que demà arribaran a les comarques de l'Empordà. La previsió és que el vent del nord pugui tenir pics que superin els 90 quilòmetres per hora, des de la matinada i fins a la nit.
Això farà que durant tot el dimecres, a l'Alt i al Baix Empordà hi pugui haver maregassa amb onades de 2'5 metres a les zones del caps de Creus i de Begur. La direcció predominant de l'onatge i el mar de fons serà de component nord.
Per tot plegat Protecció Civil demana a la ciutadania que tingui una precaució especial en els desplaçaments i en les activitats a l’aire lliure, i consultar l’estat de les carreteres i la previsió meteorològica. Es poden trobar obstacles a la via i cal ser prudents en els avançaments i mantenir les distàncies laterals adequades amb els altres vehicles. Pel que fa a les activitats de lleure a l’exterior, cal evitar fer-les en zones boscoses i a la costa.
Totes les notícies:
17/06/2026 - Política Palamós tanca l'obra del passeig del Mar amb un cost de 6.870.000 euros
El Ple de l'Ajuntament de Palamós va aprovar ahir la despesa per majors amidaments del projecte de...
17/06/2026 - Serveis L'Ajuntament allarga 4 mesos el lloguer del mercat 'El Provisional'
L'Ajuntament de Palamós ha acordat allargar el lloguer del local on, des de la tardor passada, hi...
17/06/2026 - Serveis En servei la plataforma que facilita el bany autònom a persones amb mobilitat limitada
Per tercer estiu seguit, l'Ajuntament de Palamós ha posat en servei a la platja Gran del municipi...
17/06/2026 - Cultura Dos treballs es reparteixen el Premi de Recerca Unitat Popular
La CUP Palamós Vila-romà ha fallat la cinquena edició del Premi de Recerca Unitat Popular. I per...
17/06/2026 - Cultura Publicats els 6 guanyadors de les Beques Finestres, que faran una estada a la residència de cala Sanià
La sisena edició de les Beques Finestres ha proclamat 6 propostes guanyadores, 3 en català en 3...
Notícies relacionades: