19/11/2025 Serveis - Jordi Rodríguez
El mercat setmanal dels dimarts, en una imatge d'arxiu.
Els marxants que posen la seva parada al mercat setmanal de Palamós, a l'avinguda de Catalunya, han renovat des d'aquesta tardor l'adjudicació de la seva plaça. S'han concedit 127 autoritzacions, una menys que les que hi havia fins ara, que estaran vigents durant els 15 anys propers. Les concessions anteriors s'havien exhaurit el 6 d'octubre passat. En paral·lel, l'Ajuntament ha atorgat també, en aquest cas per un any, els llocs de venda a l'aire lliure del mercat de la fruita i la verdura.
Pel que fa al mercat dels dimarts, s'ha fet una concessió dels llocs per un termini de 15 anys per afavorir l'amortització de les inversions. S'hi han autoritzat 127 parades d'entre 6 i 12 metres de longitud. L'assignació de llocs a l'avinguda de Catalunya s'ha fet tenint en compte l'espai disponible i les directrius de mobilitat i seguretat. El regidor de Mercats de l'Ajuntament de Palamós, Antoni Bachiller, explica que s'ha prioritzat fer un mercat de més qualitat.
També havien caducat el 6 d'octubre passat les autoritzacions dels llocs de venda del mercat diari de fruites i verdures que s'instal·la al voltant del Mercat Municipal de Palamós. Són 36 places i, en aquest cas, s'han concedit els emplaçaments només pel termini d'un any. El motiu és que aquest mercat de productes agraris alimentaris se situa ara en un lloc provisional, mentre duren les obres de reforma integral del Mercat Municipal.
Totes les notícies:
02/04/2026 - L'Ajuntament posa en valor els serveis públics que es podran pagar amb la nova taxa turística
Des d'ahir dimecres està vigent l'increment de l'import de la taxa turística que grava les...
02/04/2026 - Palamós celebra aquesta tarda la inauguració del passeig del Mar
Palamós recuperarà aquesta tarda els actes que, amb motiu de l'obertura al públic de la part...
02/04/2026 - 'Primer bany de l'any', per primer cop en Divendres Sant
El diumenge passat no va ser possible per la tramuntanada, però l'Àrea de Promoció Econòmica i...
02/04/2026 - Dilluns de Pasqua amb la primera escala de creuer de l'abril
Aquest dilluns que ve està programada la segona escala de creuer d'aquesta temporada al port de...
02/04/2026 - 'Frontera', de Judith Colell, avui al Cicle Gaudi de cinema català
Aquesta vegada, el Cicle Gaudí de cinema català no arriba al Teatre La Gorga de Palamós el...