05/11/2025 Política - Jordi Rodríguez
El regidor de Junts x Catalunya Palamós i Sant Joan, Josep Santamaria.
Després que Raimon Trujillo va anunciar fa unes setmanes que no tornarà a ser l'alcaldable de Junts per Catalunya a Palamós, a les bases locals del partit els està costant trobar la persona que el substitueixi. Per bé que encara resta un any i mig llarg per a les eleccions municipals del 2027, els quadres locals de Junts han sondejat diverses persones, de moment sense èxit, de manera que la responsabilitat de la tria s'ha derivat a instàncies més altes de la formació.
Així ho va explicar ahir, el regidor de Junts a l'Ajuntament de Palamós, Josep Santamaria.
Santamaria explica que ell mateix és un dels qui ha rebutjat l'oferiment per ser el cap de llista de Junts per Catalunya a Palamós en les municipals del 2027. Diu que sí que estaria disposat a formar part de la candidatura, però que la decisió sobre l'alcaldable s'hauria de prendre aviat.
Ara fa un parell de setmanes, Raimon Trujillo va fer pública la seva renúncia a repetir com a alcaldable de Junts a Palamós, argumentant motius personals i professionals. Havia estat el cap de llista en els comicis locals dels anys 2019 i 2023.
Totes les notícies:
29/07/2026 - Serveis FECOTUR vol que el comerç ofereixi valor afegit per combatre les compres 'online'
El comerç electrònic s'ha convertit en el principal enemic de les botigues de proximitat. La...
29/07/2026 - Serveis El Marella Discovery 2 fa escala avui amb 1.900 turistes britànics
La naviliera més fidelitzada a les escales de creuer al port de Palamós, la britànica Marella...
29/07/2026 - Societat Un jove futur patró de pesca basc es forma fent pràctiques a Palamós
L'Organització de Productors Pesquers de Palamós col·labora amb altres territoris pesquers per...
29/07/2026 - Societat Fins divendres encara es poden fer inscripcions per a l'EMAP
L’Escola Municipal d’Adults de Palamós finalitzarà aquest divendres vinent, 31 de juliol, el...
29/07/2026 - Serveis L'hostaleria gironina, a favor del retorn del peatge a l'AP7
La Federació d'Hostaleria i Turisme de les comarques de Girona està a favor que l'autopista AP7...