03/11/2025 Obres i Urbanisme - Jordi Rodríguez
Les obres del passeig del Mar, aquest passat divendres.
L'alcaldessa de Palamós, la republicana Maria Puig, assegura no tenir cap preocupació sobre el ritme de les obres del passeig del Mar. Després que grups de l'oposició municipal com Som-hi per Palamós i Sant Joan o Junts per Catalunya, hagin expressat públicament alguns dubtes sobre aquest ritme, i sobre el nombre d'operaris que les empreses constructores tenen sobre el terreny, l'alcaldessa afirma rotundament que les obres avancen segons el calendari previst.
A finals del mes de juny ja es va obrir l'espai públic situat entre els carrers d'Aragó i Provença, i un mes després es va fer, en aquest cas parcialment, amb el tram que arriba fins a Enric Vincke. Les obres es van aturar a l'agost i van reprendre el dia 1 de setembre. Des d'aleshores, la feina s'ha centrat en l'acabament de voreres, graons i murs del tram que es va obrir el juliol, i en l’inici del procés d’urbanització de la secció del passeig que va del carrer Enric Vincke en direcció al carrer Carmel. També es treballa en la connexió de les canonades d’aigua plujana que provenen de la zona de l’Eixample i que es canalitzen pel carrer de la Mercè, amb els dipòsits que s’han soterrat al passeig, d'una capacitat global de 900 m3, i en la conducció de les aigües residuals. Tot plegat dins el calendari previst, assenyala l'alcaldessa de Palamós, Maria Puig.
Aquest estiu passat també es va aprovar inicialment la segona fase d’aquest projecte i que en aquest cas se centra en els treballs que han de permetre la connexió directa del passeig amb la platja Gran. La licitació de l'obra està pendent d'un tràmit que ha de complimentar l'administració de Costes de l'Estat.
Totes les notícies:
30/07/2026 - Societat Resultats de la campanya d'inspecció de la pesca marítima recreativa
La campanya d’inspeccions realitzada en els últims 4 anys ha reduït la pesca recreativa sense...
30/07/2026 - Cultura El jaciment arqueològic Illes Formigues II es converteix en BCIN
El Govern de la Generalitat ha aprovat la declaració de Bé Cultural d'Interès Nacional, en la...
30/07/2026 - Medi Ambient Denuncien la vandalització de boies de seguretat a l'EIN Castell-Cap Roig
Una dotzena de boies destinades a delimitar l'espai de bany en diferents punts litorals de l'Espai...
30/07/2026 - Societat L'Ajuntament de Palamós convoca una plaça interina d'interventor
L'Ajuntament de Palamós ha publicat les bases del procés selectiu per cobrir interinament el lloc...
30/07/2026 - Cultura 'Contes al passeig' amb Ada Cusidó i 'La granja no s'adorm'
Com tots els dijous d'estiu, a les 7 d'aquesta tarda tornen els 'Contes al passeig', el club de...