24/10/2025 Cultura - Jordi Rodríguez
Els artistes que participaran aquest diumenge al concert 'Tu ho fas possible'. (Foto: Creu Roja Palamós).
Aquest diumenge, Creu Roja Palamós organitza l'onzena edició del concert solidari 'Tu ho fas possible'. Començarà a les 6 de la tarda al Teatre La Gorga i comptarà amb les actuacions desinteressades de la soprano Tània Matas, la coral vigatana Brusquina i el grup d'havaneres palamosí Norai.
Ernest Pi és el vicepresident de Creu Roja Palamós i ens parla d'aquestes actuacions.
L'objectiu del concert solidari 'Tu ho fas possible' és recaptar fons que es destinaran íntegrament als projectes contra la pobresa que porta a terme Creu Roja. Ernest Pi.
El preu de les entrades d'aquest concert solidari a benefici de Creu Roja Palamós, el diumenge a les 6 de la tarda, és de 15 euros. Es poden comprar a través del web lagorga.cat.
Totes les notícies:
15/09/2026 - Política Ple ordinari de l'Ajuntament de Palamós amb proposta d'elecció de nou Síndic de Greuges
Després de l'habitual pausa de l'agost, com cada tercer dimarts de mes avui reapareix el Ple...
15/09/2026 - Serveis Escala del creuer Silver Ray al port de Palamós
Des de primera hora d'aquest matí fa escala al port de Palamós el creuer Silver Ray, de la...
15/09/2026 - Societat Palamós capta 69 donacions de sang en la jornada extraordinària al passeig del Mar
La donació extraordinària de sang que es va fer aquest dissabte passat al passeig del Mar de...
15/09/2026 - Cultura Un centenar d'infants participen a l'activitat de l'ANC 'Juguem en català!'
L'Assemblea Nacional Catalana Badia de Palamós fa un molt bon balanç de la primera edició de la...
15/09/2026 - Societat SSIBE amplia la cartera de serveis privats amb una clínica dental
L'Àrea Mutual i Privada de Serveis de Salut Integrats del Baix Empordà, ha ampliat la seva oferta...