22/10/2025 Societat - Carlos Ribas
La sessió se celebrarà al castell de Calonge del 23 al 25 d’octubre. (Foto: Ajuntament de Calonge i Sant Antoni).
El Castell de Calonge acollirà demà i divendres el primer Seminari Científic Internacional sobre 'La nova longevitat: repte i oportunitat'. Està organitzat pel Campus de l’Expèriencia de la UIC Barcelona, amb l’European Federation of Older Students. Comptarà amb experts de referència en envelliment saludable i actiu de la població que abordaran els reptes i les oportunitats que planteja la longevitat.
La trobada comptarà, entre d'altres, amb la intervenció del vicepresident de la Comissió Europea i responsable de la promoció de l'estil de vida europeu, Margaritis Schinás, i del director científic del Programa de Majors de la Fundació 'La Caixa', el doctor Javier Yanguas. El seminari, que es farà al castell de Calonge, vol promoure noves estratègies que donin resposta a les necessitats de la gent gran perquè puguin gaudir d'una vida saludable i activa, físicament i intel·lectual.
Totes les notícies:
27/10/2026 - Successos Confinen un edifici del passeig del Mar per un incendi
Els serveis d'emergències s'han mobilitzat avui en un incendi que s'ha produït a quarts de dotze...
27/10/2026 - Successos Entren a robar a l'Aula d'Aprenentatge
A dos quarts de dotze del migdia d'ahir, personal de l'Aula d'Aprenentatge es va adonar que algú...
27/10/2026 - Societat Ja es pot fer la vacuna antigripal sense cita prèvia a l'hospital de Palamós
Aquest passat dilluns va començar la segona fase de la campanya de vacunació contra la grip i la...
27/10/2026 - Societat 7 farmàcies de Palamós i Sant Joan permeten vacunar-se de la grip i la COVID
Per segon any consecutiu, diferents farmàcies de Palamós i Sant Joan, coordinades amb l'Àrea...
27/10/2026 - Societat Convocades dues noves jornades de donació de sang i plasma a Palamós i Sant Joan els dies 23 i 28 de novembre
El Banc de Sang i Teixits convoca dues noves jornades de donació de sang i plasma a Palamós i...