13/10/2025 Política - Abel Espinosa
La consellera d'Educació i Formació Professional, Esther Niubó, signant en el Llibre d'Honor de Palamós. (Foto: Ajuntament de Palamós).
La consellera d’Educació i Formació Professional, Esther Niubó, ha visitat aquest passat divendres Palamós, en la que ha estat la seva primera visita institucional al municipi des que ocupa el càrrec. La jornada va començar al Centre d’Educació Especial Els Àngels, al barri d’Es Pla, on Niubó ha estat rebuda per l’alcaldessa, Maria Puig, i la vicealcaldessa, Raquel Gallego. També hi han assistir la regidora d’Ensenyament, Yolanda Aguilar, i la directora del centre, Càrol Sánchez, que van acompanyar la consellera en una visita per les instal·lacions del centre educatiu.
La consellera d’Educació i Formació Professional, la socialista Esther Niubó, ha visitat aquest divendres Palamós, en la que ha estat la seva primera visita institucional al municipi des que ocupa el càrrec.
La jornada va començar al Centre d'Educació Especial Els Àngels on la consellera va estar acompanyada, a banda de les autoritats municipals, pel delegat territorial del Govern a Girona, la directora general de Centres Públics, i el director dels serveis territorials d’Educació i Formació Professional a Girona. En finalitzar, va reunir-se amb l’equip directiu del centre per conèixer de prop la seva tasca i els principals reptes educatius.
Tot seguit la comitiva es va traslladar a l’Ajuntament de Palamós, on Niubó va mantenir una reunió de treball amb l’equip de govern municipal que va servir per abordar projectes i necessitats educatives del municipi, amb l’objectiu de reforçar la col·laboració entre l'Ajuntament de Palamós i la Generalitat per millorar els recursos i les infraestructures escolars.
La visita es va tancar amb una recepció institucional a la Sala Noble de l’Ajuntament, on la consellera va signar el Llibre d’Honor de Palamós.
Totes les notícies:
31/07/2026 - Medi Ambient Palamós posa fil a l'agulla per reposar les boies vandalitzades i els Mossos faran més vigilància
L'Ajuntament de Palamós ja ha iniciat el procés per reposar les boies de seguretat que, a...
31/07/2026 - Serveis El Marella Explorer tanca avui les escales de creuer del juliol
Avui divendres hi ha l'última escala de creuer d'aquest mes de juliol al port de Palamós. El seu...
31/07/2026 - Cultura 1.700 persones ja han passat pel Rumb(A)Palamós 2026, que avui abaixa el teló
El festival Rumb(A)Palamós programa avui el cinquè i darrer concert de l'edició d'aquest any. La...
31/07/2026 - Cultura El correfoc obre la Festa Major de Sant Joan
Avui divendres es posa en marxa una nova edició de la Festa Major de Sant Joan, organitzada per...
31/07/2026 - Cultura La Fosca dona la benvinguda a l'agost amb la Cantada d'Havaneres
L'Associació Amics de la Fosca organitzarà demà dissabte una nova edició de la tradicional...