L'Ona~Dance s'estrena amb dos espectacles a la plaça de l'Església

10/10/2025 Cultura - Carlos Ribas


'Desferra' de la Cia. Miquel Barcelona, avui a les vuit del vespre a la Plaça de l'Església. (Foto: Cia Miquel Barcelona).

'Desferra' de la Cia. Miquel Barcelona, avui a les vuit del vespre a la Plaça de l'Església. (Foto: Cia Miquel Barcelona).

Avui arrenca la desena edició del festival d'arts del moviment Ona~Dance. Ho farà amb dos espectacles gratuïts de carrer que es representaran a les vuit del vespre a la plaça de l'Església. Són ‘Desferra' de la Cia. Miquel Barcelona i 'Quema, de la Cia. Jacob Gómez. El festival programa un total de 9 espectacles de dansa professional que s'allargaran fins al dia 19 de desembre, amb una programació que ofereix propostes per a tots els públics i fusions d’estils.

Núria Botellé, regidora de Cultura de l'Ajuntament de Palamós, detalla els dos espectacles encarregats d'estrenar avui l'Ona~Dance.



El tercer espectacle del festival tindrà lloc el diumenge 19 d'octubre a les 12 del migdia al Teatre La Gorga amb la proposta 'Pinocchio'.



Totes les notícies:

Fem servir cookies per a millorar els nostres serveis, cerques i informació mostrada. Si segueix navegant, considerem que n'accepta el seu ús. Aquest missatge no es tornarà a mostrar.

Més informació...