Els amants de la cervesa artesana tenen una cita al 'Mar de Birres'

10/10/2025 Cultura - Carlos Ribas


El 'Mar de Birres' arriba demà a la setena edició. (Foto: Les Kaòtikes).

El 'Mar de Birres' arriba demà a la setena edició. (Foto: Les Kaòtikes).

Els amants de la cervesa artesana tenen una cita demà a l'estenedor de xarxes del port. Arriba el 'Mar de Birres', amb un ampli programa d'activitats centrat en el tast de cerveses artesanes de Catalunya. L'organitza l'Associació Les Kaòtikes, en col·laboració amb l'Ajuntament, la Diputació de Girona, Fecotur, Front al Mar i el Secreto Brewing. A banda de fins a nou marques de cerveses, hi haurà 'foodtrucks', música en directe, activitats infantils i sortejos.

Laia Sànchez, integrant de Les Kaòtikes, ens detalla les diferents activitats que han preparat per aquesta setena edició del Mar de Birres.



L'Associació Les Kaòtikes vendrà el got típic de la mostra, i seran els mateixos productors de cervesa els que vendran les consumicions, amb el preu que cadascuna d'elles consideri oportú.



La música en viu també tindrà un pes molt destacat en el 'Mar de Birres' d'aquest any. A dos quarts d'1 del migdia hi haurà l'actuació de Litus al Cub. A la tarda, a partir de dos quarts de 7, se n'ocuparà el Dj Morera i, a les 9 de la nit, agafarà el relleu el grup Removida per amenitzar el final de festa. A banda, els més petits de la família tindran un espai de ludoteca gratuït amb tallers i jocs.



Totes les notícies:

Fem servir cookies per a millorar els nostres serveis, cerques i informació mostrada. Si segueix navegant, considerem que n'accepta el seu ús. Aquest missatge no es tornarà a mostrar.

Més informació...