5a. edició de l''OckutreFest' a la plaça de Catalunya

10/10/2025 Cultura - Abel Espinosa


'Les Folloneres' i el Bar La Parrilla organitzen avui la cinquena edició de l'Ockutrefest. (Foto: Les Folloneres).

'Les Folloneres' i el Bar La Parrilla organitzen avui la cinquena edició de l'Ockutrefest. (Foto: Les Folloneres).

L'Associació 'Les Folloneres' amb la col·laboració del bar La Parrilla organitza l'Ockutrefest, una trobada a la plaça Catalunya on no poden faltar la cervesa i les tradicionals salsitxes de Frankfurt i que, sobretot, té la música en directe de grups locals com a gran protagonista. És la cinquena edició d'aquesta festa que comptarà amb l'actuació d'Alls i Cebes, Litus al Cub, i Diamond Stick en aquesta particular 'Octoberfest' palamosina. La festa comença a dos quarts de set de la tarda.

L'activitat d'aquesta tarda està impulsada per l'Associació de 'Les Folloneres' i el Bar La Parrilla. Santi Ruano, propietari del Bar La Parrilla, destaca el bon ambient i la festa familiar que es trobarà tothom que s'apropi avui a la Plaça de Catalunya.



Arran de la pandèmia, cada any els laterals de la Plaça de Catalunya es tanquen al trànsit durant sis mesos. Els trams del carrer d'Orient i d'Alba que toquen la Plaça de Catalunya encara estaran tancats als vehicles fins al diumenge 19 d'octubre. Per a Santi Ruano, propietari del bar La Parrilla, això els hi permet treballar amb més comoditat i fent de la Plaça de Catalunya un lloc ideal per a famílies.



Cinquena edició de l'Ockutrefest a partir de les sis de la tarda, a la plaça de Catalunya de Palamós, amb les actuacions musicals dels Alls i Cebes, Litus al Cub i Diamond Stick.


Entrevista a Santi Ruano, propietari del Bar La Parrilla, impulsor de l'Ockutrefest.



Totes les notícies:


Fem servir cookies per a millorar els nostres serveis, cerques i informació mostrada. Si segueix navegant, considerem que n'accepta el seu ús. Aquest missatge no es tornarà a mostrar.

Més informació...