El 'Mar de Birres' arriba dissabte a la setena edició

08/10/2025 Cultura - Abel Espinosa


El 'Mar de Birres' arriba dissabte a la seva setena edició.

El 'Mar de Birres' arriba dissabte a la seva setena edició.

El món de la cervesa artesana se cita aquest dissabte a Palamós. Se celebra la setena edició del 'Mar de Birres', una iniciativa de l'Associació Les Kaòtikes, amb el suport i la col·laboració de l’Ajuntament de Palamós, la Diputació de Girona, Fecotur, Front al Mar i el Secreto Brewing. L'estenedor de xarxes de l'esplanada del port acollirà parades de productors de cervesa, 'foodtrucks', música en directe, activitats infantils i sortejos.

Des de les 11 del matí de dissabte i en els 2.000 metres de superfície de la mostra, s'hi podran trobar nou marques de cervesa artesana, que es complementaran amb una zona de cinc 'food trucks' que serviran menjar. Laia Sànchez, integrant de Les Kaòtikes, ens detalla les diferents activitats que han preparat per aquest dissabte.



Enguany, tal i com ja es va fer l'any passat, hi ha una manera diferent per poder comprar els tiquets del 'Mar de Birres'. L'Associació Les Kaòtikes vendrà el got típic de la mostra, i seran els mateixos productors de cervesa els que vendran les consumicions, amb el preu que cadascuna d'elles consideri oportú. Laia Sànchez.



Els més petits de la família tindran un espai de ludoteca gratuït amb tallers i jocs. Com és habitual, la música en viu també tindrà un pes molt destacat en el 'Mar de Birres' d'aquest any. A dos quarts d'1 del migdia hi haurà l'actuació de Litus al Cub. A la tarda, a partir de dos quarts de 7, se n'ocuparà el Dj Morera i, a les 9 de la nit, agafarà el relleu el grup Removida per amenitzar el final de festa.
Aquest dissabte arriba la setena edició del 'Mar de Birres', una de les activitats destacades de la tardor a Palamós.


Entrevista a Laia Sànchez, integrant de Les Kaòtiques.



Totes les notícies:


Fem servir cookies per a millorar els nostres serveis, cerques i informació mostrada. Si segueix navegant, considerem que n'accepta el seu ús. Aquest missatge no es tornarà a mostrar.

Més informació...