02/10/2025 Política - Jordi Rodríguez
La regidora d'Avancem, Almudena Páez, amb l'alcalde de Calonge i Sant Antoni, Jordi Soler. (Foto: Ajuntament de Calonge i Sant Antoni).
La regidora del grup Avancem a l'Ajuntament de Calonge i Sant Antoni, Almudena Páez, s'ha integrat a l'equip de govern municipal i serà la nova responsable de l'Àrea de Comerç i Mercats. Páez acaba de prendre possessió del càrrec de regidora d'Avancem, després de la renúncia del seu company de candidatura, Josep Abellí.
Amb aquesta incorporació, el govern municipal de Calonge i Sant Antoni ja suma 12 dels 17 regidors del Ple municipal. Són 6 de Junts, 2 del PSC, i 1 de Guanyem, Partit Popular, Tots pel Poble, i Avancem. L'equip ha anat creixent a partir del pacte que es va establir entre Junts, PSC i PP, després de les eleccions municipals del 2023. L'acord ja implicava majoria absoluta, però després s'hi han sumat els edils Raoni Molina, de Tots pel Poble, el desembre d'aquell any, la regidora electa de Guanyem, Elena Montiel, el març del 2024, i ara Almudena Páez, d'Avancem.
Totes les notícies:
18/09/2026 - Serveis La italiana Grandi Navi Veloci s'interessa per tenir una línia marítima regular amb Palamós
La companyia de ferris italiana Grandi Navi Veloci ha mostrat el seu interès per incorporar...
18/09/2026 - Serveis Segona escala de la setmana del creuer Silver Ray
El creuer Silver Ray arribarà demà dissabte al port de Palamós, en la que serà la seva segona...
18/09/2026 - Política Els presidents de l'ANC i del Consell de la República, protagonistes d'un col·loqui a Palamós
La territorial de l'Assemblea Nacional Catalana Badia de Palamós organitza aquest dissabte un...
18/09/2026 - Cultura Homenatge festiu al dj i productor palamosí David Monje
El dj i productor musical palamosí David Monje, que va morir aquest any a causa de la malaltia de...
18/09/2026 - Cultura La Gorga acull 'El Concert' d'alumnes de l'acadèmia L'Assaig by Elisabet
Aquest dissabte el Teatre La Gorga serà l'escenari d'un espectacle molt especial. Es tracta de 'El...