30/09/2025 Política - Jordi Rodríguez
Avui se celebra el Ple ordinari del mes de setembre a l'Ajuntament de Palamós. (Foto: Ajuntament de Palamós).
L'Ajuntament de Palamós farà aquesta tarda, a partir de les 6, el Ple ordinari del mes de setembre. Serà el primer plenari presidit per la nova alcaldessa del municipi, la republicana Maria Puig. Precisament, el procés de relleu a l'alcaldia després de la renúncia del seu antecessor Lluís Puig, ha motivat que la sessió no és faci fins a l'últim dia del mes, i no el tercer dimarts com és habitual.
Sigui com sigui, aquest ordinari de setembre no presenta un ordre del dia amb massa gruix. Ni de nombre de punts, ni tampoc pel que fa al seu calat polític. Destaquen la proposta per aprovar definitivament el Pla de Millora Urbana Camí de la Font Nord, l'expedient de la massa salarial d'aquest any, el calendari de festes locals pel que ve, i un nou expedient de reconeixement extrajudicial de crèdit. Aquest darrer punt aixeca, un cop més, les crítiques de Som-hi per Palamós i Sant Joan. La seva portaveu, Teresa Ferrés, n'ha parlat avui al programa de Ràdio Palamós 'Preguntes'.
El Ple també veurà el debat i la votació d'una moció en què el grup municipal de VOX demana mesures per combatre les ocupacions il·legals d'habitatges a Palamós, especialment aquelles que generen conflictes veïnals.
Totes les notícies:
30/04/2026 - Societat El Tribunal Suprem rebutja el recurs municipal per les retribucions extraordinàries de la Policia Local
El Tribunal Suprem ha inadmès el recurs de cassació que havia presentat l'Ajuntament de Palamós...
30/04/2026 - Medi Ambient L'Ajuntament de Palamós reitera que l'aigua de Castell i el seu entorn és apta pel bany
Les analítiques de les aigües de bany del litoral de Palamós, entre Castell i la Fosca, recullen...
30/04/2026 - Societat 16 carrers i 20 espais guarnits al 'Sant Joan Florit'
Aquest diumenge el nucli de Sant Joan tornarà a lluir en una nova edició del 'Sant Joan Florit'....
30/04/2026 - Política JuntsxCat demana al govern que escolti els veïns que demanen places d'aparcament tarifat al voltant de la Fosca
Junts per Catalunya a l'Ajuntament de Palamós es queixa que el govern municipal format per ERC i...
30/04/2026 - Política Trobada assembleària i festiva de la CUP al passeig del Mar
La Candidatura d'Unitat Popular Palamós Vila-romà ja ho té tot a punt per a la jornada...
Notícies relacionades: