23/09/2025 Serveis - Jordi Rodríguez
El Hebridean Sky fa avui la seva primera escala a Palamós.
El port de Palamós continua avui amb les escales de creuer del mes de setembre, i ho fa amb una d'inaugural. És la primera vegada que ens visita el vaixell Hebridean Sky, de la companyia naviliera Noble Caledonia. El creuer fa una estada a Palamós de més de 13 hores, fins a quarts d'11 d'aquesta nit. Ha arribat procedent del port de Tarragona i el seu destí següent serà el port francès de Port Vendres. A bord hi van un centenar de passatgers britànics.
L'Hebridean Sky porta bandera de Bahames, té una eslora de 90 metres, un calat de poc més de 4 i una mànega que supera els 15. Com passa amb totes les escales inaugurals, l'estada a Palamós inclou el lliurament al capità del vaixell d'una mètopa commemorativa, per part de les autoritats portuàries.
Aquesta d'avui és la setena escala de les 9 que el port palamosí té programades aquest mes de setembre. Les dues restants les faran els vaixells Seabourn Ovation, el diumenge 28, i el Marella Discovery, l'endemà dilluns.
Totes les notícies:
15/06/2026 - Serveis La Fira de la Gamba de Palamós ven 50.000 tiquets i bat el seu rècord
L'onzena edició de la Fira de la Gamba de Palamós ha batut aquest dissabte el rècord de tiquets...
15/06/2026 - Obres i Urbanisme Palamós planifica amb l'ACM la renovació de l'enllumenat públic
L'Ajuntament de Palamós s'acull a l'Acord marc de serveis i subministrament de la Central de...
15/06/2026 - Obres i Urbanisme L'Ajuntament convoca les subvencions per rehabilitar façanes
L'Ajuntament de Palamós ha obert el termini perquè la ciutadania demani les ajudes per a la...
15/06/2026 - Cultura L'Ateneu dinamitza la Festa Major amb la primera Fira de Barraques, Sound System a la platja i la baixada de carretons
L'Ateneu de Palamós i Sant Joan organitza diverses activitats aquest cap de setmana vinent, en la...
15/06/2026 - Cultura Club de lectura 'Llegir el teatre' a la Biblioteca, amb 'El Nom'
El club de lectura 'Llegir el teatre', de la Biblioteca Municipal de Palamós, comentarà avui...
Notícies relacionades: