01/09/2025 Esports - Jordi Rodríguez
L'onze del Palamós en el partit amistós jugat davant el Fornells. (Foto: Palamós CF - Laura Heras).
El Palamós Club de Futbol ha completat aquest cap de setmana els 6 partits amistosos que havia programat aquest mes d'agost. Els dos últims s'han saldat amb resultats favorables. La victòria aconseguida el dissabte al camp de la Unió Esportiva Fornells, de la Segona Catalana, per 1 gol a 2, amb dianes d'Adri Antequera i de Nil Moyano, a la primera part. I positiu també s'ha de considerar l'empat a zero d'ahir davant l'Atlètic Sant Just, de la Lliga Elit, en el partit que es va jugar al municipal Josep Pla i Arbonès de Palafrugell.
Recordem que el Palamós, que aquesta temporada jugarà a la Primera Catalana, debutarà a la lliga el dissabte 20 de setembre al camp del Sant Jaume d'Olot B.
D'altra banda, el Palamós B de Quarta Catalana va perdre davant l'Escola de Futbol del Gironès Sàbat per 4-0, també en partit amistós de pretemporada.
Totes les notícies:
14/09/2026 - Obres i Urbanisme L'Ajuntament adjudica les obres d'un aparcament nou a Sant Joan
L'Ajuntament de Palamós ha adjudicat el projecte per condicionar uns terrenys del nucli de Sant...
14/09/2026 - Medi Ambient Publicat el calendari nou de la recollida de residus porta a porta comercial
L'Ajuntament de Palamós ja ha fet públic el calendari nou de recollida de residus porta a porta...
14/09/2026 - Serveis La Cambra de Palamós acompanya els processos d'emprenedoria empresarial
La Cambra de Comerç de Palamós ha posat en marxa aquest mes de setembre una línia nova de...
14/09/2026 - Societat El Consell Comarcal fa píndoles formatives en línia sobre alimentació
El Consell Comarcal del Baix Empordà organitza aquest mes de setembre un cicle de 5 píndoles...
14/09/2026 - Societat Les parròquies de Palamós obren les inscripcions per a la catequesi
Les parròquies de Palamós obren les inscripcions per a la catequesi 2026-2027. El tràmit es...
Notícies relacionades: