Torroella i Vilanova del Vallès, rivals del Palamós CF aquest cap de setmana

22/08/2025 Esports - Jordi Rodríguez


Jugadors del Palamós en un entrenament d'aquesta pretemporada. (Foto: Palamós CF - Laura Heras).

Jugadors del Palamós en un entrenament d'aquesta pretemporada. (Foto: Palamós CF - Laura Heras).

El Palamós Club de Futbol continua la seva preparació de cara a l'inici de la lliga de la Primera Catalana, el 20 de setembre vinent al camp del Sant Jaume d'Olot B. Els palamosins han programat per a aquest cap de setmana dos partits amistosos més, tots dos com a visitants. Demà dissabte, a dos quarts de 7 de la tarda, jugaran al camp de la Unió Esportiva Torroella, un dels rivals que es trobaran aquesta temporada a la lliga.

El diumenge, d'altra banda, el Degà visitarà el Vilanova del Vallès, de la Segona Catalana. L'equip va debutar en els amistosos de pretemporada la setmana passada, amb una victòria per 0 a 3 al camp del Calonge, i amb una derrota per 0 a 1 contra el SomMaresme de la Tercera Federació, en un partit que es va jugar al Municipal de Palafrugell. Després dels d'aquest cap de setmana contra Torroella i Vilanova del Vallès, els palamosins encara han de jugar dos partits de preparació més. El 30 d'agost al camp de la Unió Esportiva Fornells, i l'endemà davant l'Atlètic Sant Just, novament al Josep Pla i Arbonès de Palafrugell.


Fem servir cookies per a millorar els nostres serveis, cerques i informació mostrada. Si segueix navegant, considerem que n'accepta el seu ús. Aquest missatge no es tornarà a mostrar.

Més informació...