20/08/2025 Cultura - Carlos Ribas
Vídeo promocional de la Diverbeach 2025.
L'Orquestra Di-versiones ja té a punt un dels concerts més esperats de l'any. I, de ben segur, el més multitudinari. La Diverbeach, que es farà divendres 29 d'agost a la platja de Sant Antoni i que en les darreres edicions ha aplegat més de 15 mil persones. Aquest any, la banda calongina proposa als assistents que es vesteixin amb colors 'Lima-limón'. Els convidats per tocar amb Di-versiones a l'edició d'enguany són els palamosins Litus al Cub.
Milers de persones es donen cita a la zona de l'espigó Costa Brava per 'acomiadar' l'estiu i gaudir d'una vetllada que va molt més enllà d'un simple concert musical. Albert Fort és el cantant de l'Orquestra Di-Versiones.
La Diverbeach 2025 es farà el divendres 29 d'agost a l’espigó Costa Brava de la platja de Sant Antoni. Començarà a les sis de la tarda amb l’actuació de Litus al Cub. A continuació, a dos quarts de vuit, el gran xou de l’Orquestra Di-versiones, i a dos quarts d’onze, fi de festa. La post party es traslladarà després a Palamós, als bars La Mar Murena i Tiracanyes. S’anima a la gent a que es vesteixi amb colors llima i llimona, verd i groc, i que es guarneixi amb molts complements. De dos quarts de sis de la tarda a les onze de la nit hi ha un bus llançadora del PAEC de Calonge fins al supermercat Carrefour de Torre Valentina. Hi haurà 3.000 barrets de regal per als primers assistents.
Notícies relacionades: