13/08/2025 Serveis - Jordi Rodríguez
El creuer Wind Surf en una anterior estada al port de Palamós.
Després de 9 dies de pausa, els creuers turístics tornen a Palamós. La instal·lació portuària rep aquest dimecres l'escala del veler de luxe Wind Surf, de la companyia naviliera Windstar. El vaixell fa una estada a Palamós d'unes 7 hores de durada, fins a les 5 de la tarda. Ha arribat procedent del port de Barcelona i el seu destí següent serà el de Sanary Sur Mer, a la costa francesa.
En aquest viatge el veler porta a bord 325 passatgers, la majoria de nacionalitat nord-americana. El Wind Surf pot navegar a vela o a motor. Té una eslora de 187 metres, una mànega de 20 i un calat de 5. L'alcalde de Palamós, Lluís Puig, reconeix que ara l'impacte econòmic dels creuers és menor que en els mesos de la temporada baixa turística.
Aquest mes d'agost a Palamós hi haurà 7 escales de creuer, i la d'avui ha estat la tercera. Després vindran la del Marella Discovery, el dia 18, i l'escala inaugural de l'Emerald Sakara, el 21. Finalment, completaran el Marella Voyager, l'endemà dia 22, i el Silver Whisper, el 29 d'agost.
Notícies relacionades: