29/07/2025 Obres i Urbanisme - Jordi Rodríguez
Cotxes estacionats al nou tram obert al trànsit, ahir al migdia.
Una de les conseqüències de l'obertura al públic de la primera meitat reformada del passeig del Mar de Palamós, és la recuperació de places d'aparcament que havien desaparegut amb les obres que van començar el novembre passat. Es tracta d'una setantena de places d'estacionament en bateria, situades al marge esquerre de la calçada, a tocar de la vorera de la primera línia d'edificis.
Així, en el tram comprès entre els carrers de Provença i d'Enric Vincke, han reaparegut un total de 71 places d'estacionament. 56 són en règim de zona blava, 13 estan reservades per a la recàrrega de vehicles elèctrics, i 2 més són per a persones amb problemes de mobilitat. Lluís Puig, del grup d'ERC, és l'alcalde de Palamós.
Aquest tram del passeig del Mar de Palamós es va obrir al públic el divendres passat, i s'afegeix al segment Aragó-Provença, que ja va entrar en servei abans de la Festa Major. Inclou la vorera de muntanya, les zones d'aparcament, la calçada, el carril bici, i una vorera per a vianants. Des d'aquí i fins a la platja, la resta de franges encara estan tancades i s'hi continua treballant. En el tram entre Enric Vincke i Carmel encara s'ha d'enllestir la instal·lació dels grans dipòsits d'aigua de pluja soterrats, i continua tallat. El gruix de les obres s'aturarà amb l'entrada del mes d'agost, i es reprendran al setembre.
Totes les notícies:
30/07/2026 - Societat Resultats de la campanya d'inspecció de la pesca marítima recreativa
La campanya d’inspeccions realitzada en els últims 4 anys ha reduït la pesca recreativa sense...
30/07/2026 - Cultura El jaciment arqueològic Illes Formigues II es converteix en BCIN
El Govern de la Generalitat ha aprovat la declaració de Bé Cultural d'Interès Nacional, en la...
30/07/2026 - Medi Ambient Denuncien la vandalització de boies de seguretat a l'EIN Castell-Cap Roig
Una dotzena de boies destinades a delimitar l'espai de bany en diferents punts litorals de l'Espai...
30/07/2026 - Societat L'Ajuntament de Palamós convoca una plaça interina d'interventor
L'Ajuntament de Palamós ha publicat les bases del procés selectiu per cobrir interinament el lloc...
30/07/2026 - Cultura 'Contes al passeig' amb Ada Cusidó i 'La granja no s'adorm'
Com tots els dijous d'estiu, a les 7 d'aquesta tarda tornen els 'Contes al passeig', el club de...
Notícies relacionades: