Punt i final a la programació d'hivern de Ràdio Palamós

20/06/2025 Cultura - Abel Espinosa


El 14 de juliol posarem en marxa la setena temporada del programa 'Ple al 15'.

El 14 de juliol posarem en marxa la setena temporada del programa 'Ple al 15'.

La programació d'hivern de Ràdio Palamós, iniciada el passat 30 de setembre, arriba a la seva fi aquesta setmana. Els espais emesos al migdia, així com la tertúlia dels dijous a la tarda, es deixen d'emetre fins a la tardor. A partir de la setmana que ve us oferirem una programació pont que es mantindrà en antena fins al 30 de juny, data en què s’activarà la nova graella corresponent a la temporada d’estiu.

Pel que fa als programes informatius, a partir d'aquesta setmana vinent es deixen d'emetre les tres edicions habituals del noticiari de Ràdio Palamós. En el seu lloc hi haurà 6 butlletins informatius diaris, de dilluns a divendres. S'emetran a les 9, les 11 i la 1, al matí, i a les 3, les 5 i les 7, a la tarda. Aquests continguts informatius propis es combinaran amb els diferents butlletins horaris de La Xarxa, així com amb els seus noticiaris de l'edició matinal, de 7 a 9, i en la franja del migdia, de 2 a 3 de la tarda.

En l'apartat musical, les bandes locutades de radiofórmula d'entre setmana, s'amplien. La del matí, a càrrec de Yolanda Aguilar, va de 9 a 2, i a la tarda, amb Abel Espinosa, s'emet de 4 a 9.

Pel que fa al cap de setmana, continuen en antena els espais informatius propis "20 minuts", els dissabtes a la 1 del migdia i el diumenge a 2/4 de 10 del matí, i el reportatge d'actualitat, "La Mirada".

A partir del dia 30 de juny recuperarem dos dels espais estiuencs per excel·lència de l'emissora. El 'Mulla't' estarà realitzat des de l'exterior dels estudis i copsarà l'actualitat de l'estiu a Palamós i rodalies. Aquest espai anirà a càrrec del periodista Carlos Ribas, que diàriament sortirà al carrer per fer entrevistes i explicar-nos esdeveniments i curiositats que tinguin el seu escenari al llarg de la temporada estiuenca.
L'altra espai destacat és el repàs de l'agenda d'actes lúdics i culturals de la nostra comarca, "Què dius que fem avui?", sota la direcció d'en Jordi Rodríguez.

Aquesta temporada i per setè any consecutiu, us oferirem l'espai 'Ple al 15'. Serà des del 14 de juliol i fins al 14 d'agost, de les 12 del migdia a la 1 de la tarda, amb la conducció d'en Carlos Ribas i en Jordi Rodríguez, sempre des de l'exterior dels nostres estudis, en uns emplaçaments que aniran variant i mostrant una imatge de proximitat a l'oient amb diferents seccions i continguts.

La nova programació d'hivern de Ràdio Palamós tornarà a estar en antena el dia 29 de setembre.



Fem servir cookies per a millorar els nostres serveis, cerques i informació mostrada. Si segueix navegant, considerem que n'accepta el seu ús. Aquest missatge no es tornarà a mostrar.

Més informació...